گوناگون

نطق آتشین یک دانشجو در تلویزیون: مردم از سیسمونی گیت و کانادا گیت ناراحتند!+ فیلم

پارسینه: این دانشجو گفت: « مردم از کسانی ناراحتند که با نام اسلام تیشه به ریشه دین زدند! مردم باید علیه اشرافیت چپ و راست برخیزند!»

 

منبع: چندثانیه

ارسال نظر

  • ناشناس

    کشش نده !!!!!!

  • ناشناس

    ازتوی خودفروخته کسی حرف شنوی ندارد.چه رویی داری که تورم روحانی را۶۰ درصدقلمداد میکنی.مردم ازدولت توبه فلاکت افتادند

  • __

    __ بسمه تعالی __ قوربان اولارام من سنه چوخ آمّا اذانده __ خالان قیزی چوخ آش بیشریب آمّا غزانده __ گئد میل ایله سن مزه سی خوشدور ___بیر آز ده کمک ایله گیلن چون الی بوشدور __ داد چکمه بوعاز یرتمه گیلن قرمزی بادمجان __ چوخ آزالوب گلمز اله مشدی قاسمجان __ ممکن است برخی از عزیزان معنای این را بخواهند لذا عرض می کنم : من خیلی قربان تو می شوم اما به وقت اذان __ دختر خاله ات آش پخته است اما در دیگ __ برو تو میل کن مزه اش خوب است ( خوش مزه است ) __کمی هم کمکش کن چون دستش خالی است ( نیازمند است )__دادنکش گلو پاره نکن گوجه فرنگی __ خیلی کم شده بدست نمی آید مشدی قاسم جان __ این هم برای این که دوستان کمی تفریح کرده باشند .

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی نظر به این که جناب آقای پزشکیان نیز مطالبی را در جائی بیان کرده و این حقیر در آنجا چیزی را که خدمت آن زرگوار نوشته بودم و نیز مطلبی را در پاسخ به جناب آقای ظریف که در اینجا نیز می آورم و از عزیزان بزرگوارمان در پاسینه ی خوبمان که زیادی زحمتشان داده ام ومیدهم پوزش میخواهم . __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب آقای پزشکیان لطفاََ بفرمائید جنابعالی در جهت ایجاد آسایش و رفاه مردمی چه کاری کردید؟ اگر کاری انجام ندادید پس چه می فرمائید ؟ اگر بفرمائید جناب شما یک نفر هستید کاری نمی توانسته اید انجام بدهید جز این که حرف بزنید ، معلوم است که چه جنابعالی حرفی بزنید و چه نزنید خود مردم خیلی بهتر از جناب شما مشکل خودشان را میدانند .واگر بفرمائید دولت باید کاری انجام میدادید پس چه تضمینی دارید که باز هم اگر نماینده بشوید این بار کسی به حرفتان گوش کند ؟ قربان شما بشوم باور بفرمائید مردم بیدارند و می فهمند چه حرفی در چه زمانی و با چه هدفی گفته می شود . ___________________________________________________________________________________________ __ بسمه تعالی __ با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای ظریف ، عرض می کنم ، باور نمیتوان کرد که هنوزهم کسی ند انسته باشد که خدای تعالی می فرماید و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة : ظریف جان بار دیگر نا شیانه __ زدی ضربت بخود در آشیانه __ عزیزم فکر کردن گرچه سخت است __ ولی لازم برای نیک بخت است __ ز هفتاد سال عبادت برتر است آن__ شنیده است این سخن را هر مسلمان __ که فرموده است برای نیکخواهان __ گر از بغداد باشند یا ز ماهان __ پس اول فکر باید کرد و بعد گفت __ نباید حق بباطل ما کنیم جفت __

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار