گوناگون

این خانم همسر هادی چوپان است+ عکس

این خانم همسر هادی چوپان است+ عکس

در خبر زیر عکسی کمتر دیده شده از هادی چوپان به همراه همسر و فرزندانش را مشاهده میکنید.

پارسینههادی چوپان  بدن ساز حرفه ای ایرانی است. هادی چوپان لقب گرگ ایرانی را دارد. هادی چوپان به تازگی قهرمان مسابقه آرنولد کلاسیک شده است. هادی چوپان هم چنین قهرمان مستر المپیا 2022 می باشد. در ادامه عکسی خانوادگی و احساسی از  هادی چوپان  را مشاهده میکنید. 

00

بیوگرافی هادی چوپان 

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در استان فارس، بدنساز حرفه ای است.تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.از سال ۱۳۷۹ وقتی هنوز کودک ۱۳ ساله بود در کنار برادر بزرگترش حسن ورزش بدنسازی را شروع کرد تا اینکه از ۱۵ سالگی از باشگاه پارس بصورت حرفه ای ادامه داد.

قبل از ورود حرفه ای به بدنسازی، مدتی در کشتی فعال بود تا اینکه دو سال هم در بوکس تایلندی کار کرد و به مقام های کشور هم رسید.اما ضربات سنیگین بوکس به سر باعث شد ۲۰ درصد شنوایی اش را از دست بدهد.او که حالا از سمعک استفاده می کند؛ می گوید بخاطر تاخیر در پیگیری درمان و گذشت زمان؛ دیگر عمل جراحی و کاشت حلزونی جواب نمی دهد.

هادی چوپان سالهاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک پسر بنام «حافظ» و یک دختر بنام «نادیا» می باشد که علاقه ای به حضور فرزندانش در بدنسازی ندارد.

او با احترام از همسرش یاد می کند و می گوید اگر نبود من فلج بودم و جالب اینکه با پسر عمویش «باجناق» می باشد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار