گوناگون

عرضه اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلوت برای iOS

عرضه اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلوت برای iOS

حالا علاوه بر کاربران اندروید، صاحبان آیفون و آیپد هم می‌توانند از اپلیکیشن دستیار هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت استفاده کنند.

دیجیاتو نوشت: تنها چند روز پس از انتشار اپلیکیشن مستقل دستیار هوش مصنوعی کوپایلوت برای اندروید، حالا مایکروسافت این برنامه را در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار داده است.

کاربران آیفون و آیپد هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به اپ استور این اپلیکیشن را برای دستگاه خود دانلود کنند.

اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلوت برای iOS

اپلیکیشن مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد که به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی کوپایلوت (بینگ‌چت سابق) دسترسی داشته باشند. این دستیار عملکردی مشابه چت‌بات ChatGPT دارد و قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ezgif.com-webp-to-jpg-converter (5)

کاربران علاوه بر اینکه می‌توانند سؤالات خود را از کوپایلوت بپرسند، می‌توانند از آن خلاصه متن دریافت کنند یا اینکه با نوشتن متن، عکس تحویل بگیرند. ابزار ساخت تصویر کوپایلوت از مدل هوش مصنوعی DALL-E3 استفاده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه اپلیکیشن کوپایلوت برای iOS و اندروید، امکان استفاده از مدل زبانی GPT-4 به‌طور رایگان است. این درحالی است که کاربران ChatGPT برای دسترسی به این مدل زبانی باید نسخه پولی پلاس را تهیه کنند.

مایکروسافت با ری‌برند بینگ‌چت به کوپایلوت، تصمیم گرفت دستیار هوش مصنوعی خود را مستقل‌تر از گذشته کند. در همین راستا، انتشار اپلیکیشن کوپایلوت اقدامی منطقی از سوی ردموندی‌ها محسوب می‌شود و این شرکت می‌تواند رقابت جدی‌تری با ChatGPT داشته باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار