گوناگون

دانگ فنگ M-Hunter هیولای آفرود چینی

دانگ فنگ M-Hunter هیولای آفرود چینی

این چهارچرخ بدون شیشه جلو و با پانل های درب کوچک ما را به یاد خودروهای مسابقات داکار می اندازد خودروهایی پر قدرت که صحرا را شکست می دهند.

پارسینه: دانگ فنگ موتورز در حال آماده شدن برای ارائه  M-Hunter است، یک تلاقی چشمگیر بین یک SUV و یک خودروی ساید آفرود که شامل یک کابین رول کیج و مقدار زیادی فضای خالی است. این فقط یک طرح نیست، و در آینده نزدیک با قیمتی عالی راهی بازار خواهد شد.

خودروساز چینی دانگ فنگ بازاریابی سنگینی را برای M-Hero 917 خود انجام داده است ، شاسی بلند لوکس چهار سیلندر  و قدرتمند که سال گذشته در داخل کشور چین عرضه شد و اخیراً در نمایشگاه سوئیس معرفی شده است.

photo_2024-04-27_13-47-09

 

مدیر بخش مهندسی و تولید این هامر چینی گفت: اکنون می‌خواهیم یک کمپین درخشان‌تر را راه‌اندازی کنیم، برای معرفی یک نوع جدید از خودروی آفرودکه  آماده برای هر چیزی در طبیعت است . M-Hunter دارای طراحی چشم نواز با کابین رول کیج و فاصله زیاد از سطح زمین است. این فقط یک کانسپت نیست و ممکن است در نمایشگاه امسال خودرو چین به گران‌ترین آفرود با قدرت پایدار تبدیل شود.

 

زمانی که دانگ فنگ برند Mengshi/MHero و اولین خودروهای مفهومی خود را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد ، این خودروهای شاسی بلند با بدبینی گسترده ای از سوی رسانه های ایالات متحده مواجه شدند که تا حد زیادی آنها را به عنوان خودروهای برقی هامر رد کردند . اما نشان Mengshi در واقع چیزی اساسی تر (و بالاتر از حد) با هامر به اشتراک می گذارد. دانگ فنگ این برند تجاری را از نام خط قدیمی خودروهای نظامی چینی انتخاب  کرد که برخی از آنها بر روی شاسی هامر H1 وارداتی ساخته شده بودند.

photo_2024-04-27_13-47-07

در مورد شباهت M-Hero/Hummer باید گفت این خودروی دو سرنشینه کاملاً جدید و شبیه هیچ هامری نیست که تا به حال دیده ایم. در واقع، این خودرو شبیه هیچ خودروی تولیدی نیست که رویت شده است. اما گزارش‌های خارج از چین می‌گویند که این خودرو واقعاً محدود به تولید است.

 

M-Hunter  از نظر رنگ، و ترکیبات ظاهری به ما یادآوری می‌کند که شما با خودرویی تمام آفرودی و عملیاتی طرف هستید.

قسمت جلویی با طراحی سپر زاویه‌دار فشرده می‌شود که فاصله تایرهای جلو را به حداکثر می‌رساند، همچنین جلوپنجره کوچک‌تر و متمرکزتر و چراغ‌های جلو تیزتر. عقب خودرو نیز از همین روش پیروی می کند و برخی بازوهای تعلیق قرمز روشن را نشان می دهد که معمولاً حداقل تا حدی با کار بدنه و سپر پوشیده می شوند.

2

 

این چهارچرخ بدون شیشه جلو و با پانل های درب کوچک ما را به یاد خودروهای مسابقات داکار می اندازد خودروهایی پر قدرت که صحرا را شکست می دهند.

چیزی که ناشناخته باقی می ماند – حداقل برای چند روز آینده – پیشرانه ای است که در پشت بدنه ژانر خم شده M-Hunter نهفته است. ۹۱۷ به خریداران این امکان را می دهد که یک درایو برقی خالص با چهار موتور ۱۰۷۳ اسب بخاری (۸۰۰ کیلووات) یا یک درایو الکترونیکی سه موتوره ۸۰۵ اسب بخاری (۶۰۰ کیلووات) با توسعه دهنده ۱.۵ لیتری توربو چهار برد. اولی تا ۲۸۰ مایل (۴۵۰ کیلومتر) برد تخمینی (WLTP) را ارائه می دهد، در حالی که گسترش برد این فاصله را تا ۴۶۶ مایل (۷۵۰ کیلومتر) افزایش می دهد.

 

1

 

 

 

خبرگزاری خودرو چینی Gasgoo گزارش می دهد که M-Hunter گشتاور چرخ و فاصله بیشتری از سطح زمین نسبت به هر خودروی فعلی چینی خواهد داشت. همچنین می‌گوید این خودرو گران‌تر از خودروی معمولی آفرود چینی خواهد بود.

منبع: اقتصاد ایران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار