گوناگون

خودروی چینی جدید در راه ایران

خودروی چینی جدید در راه ایران

بازار بیمار خودروی ایران اینبار مهمان جدیدی دارد خودرویی که یک کپی با کیفیت از فورد است.

به گزارش اقتصاد ایران، تی ۲ نام خودرویی است که شرکت جتور که همان سازنده فیدلیتی در ایران است تولید کرده است، این شرکت خودروساز کارش کپی کردن خودروهای با کیفیت جهان و برگردان آن به نسخه چینی است که البته محبوبیت زیادی هم در کشورهای خلیج فارس دارد.

چند سالی از همکاری این شرکت با برند جتور و عرضه محصولات آن با برند فیدلیتی می‌گذرد و این خودرو توانسته سهم مناسبی از بازار خودرو ایران به خود اختصاص دهد.

فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ محصولاتی از برند جتور است که برای مصرف کننده ایرانی آشناست. همچنین خودرو فیدلیتی BX1 از سوی این شرکت در خلال نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمد که در بازار چین با نام جتور داشنگ شناخته می‌شود.

27e777a5-670-0-670x470

موتوری قدرتمند برای هر مسیر

T2 دو نوع موتور ارائه می دهد: یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۲۳۷ اسب بخار قدرت و یک موتور ۳.۰ لیتری V6 قوی تر با ۳۴۷ اسب بخار قدرت. هر دو موتور با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک همراه شده اند و نسخه V6 دارای گیربکس کم برد برای مناطق چالش برانگیزتر است.

خصوصیت داخلی این خودرو

T2 با طراحی باکسی شکل متمایز و رترو خود که یادآور شاسی‌بلندهای کلاسیک آفرود است. عناصر مدرن مانند چراغ‌های جلوی LED و میله چراغ‌های عقب زیبا، ظاهری امروزی به آن اضافه می‌کنند. قوس چرخ‌های مربعی، لاستیک‌های مستحکم، و فاصله قابل‌توجه از سطح زمین، بر قابلیت‌های خارج از جاده آن تأکید می‌کند و اولین تاثیر قوی را ایجاد می‌کند.

00-1-Copy-22-1024x576

در داخل، T2 زیبایی شناسی ناهموار را با تجمل ترکیب می کند. کابین دارای طراحی صنعتی با پرچ و پیچ و مهره های قابل مشاهده است که با صندلی های چرم مخملی و سانروف پانوراما تکمیل شده است. سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی قابل توجه و دکمه های کنترل آب و هوای لمسی تجربه رانندگی را بهبود می بخشد. فضای داخلی جادار، راحتی را برای همه مسافران، صرف نظر از ارتفاع، تضمین می کند.

سیستم تعلیق قابل قبول

T2 به لطف سیستم تعلیق جلو دو استخوانی و سیستم تعلیق چند پیوندی عقب، در جاده عالی است. سیستم پیشرفته چهار چرخ متحرک، کامل با حالت های رانندگی متعدد، ناوبری مطمئن را در مناظر مختلف تضمین می کند. از دیگر ویژگی‌های آفرود می‌توان به کنترل فرود از تپه و عمق قابل توجهی اشاره کرد که T2 را به عنوان یک خودروی آفرود قدرتمند معرفی می‌کند.

جمع بندی

Jetour T2 به عنوان یک گزینه جذاب در رده شاسی بلندهای آفرود ظاهر می شود که ترکیبی منحصر به فرد از سبک، قابلیت و امکانات مدرن را ارائه می دهد. قیمت رقابتی آن را به انتخابی جذاب برای کسانی که به دنبال جایگزینی برای جریان اصلی هستند تبدیل می کند. در حالی که در حال حاضر فاقد شناخت گسترده برند رقبای خود است و از نظر کیفیت داخلی و در دسترس بودن جهانی با چالش هایی مواجه است، T2 خودرویی با پتانسیل قابل توجه است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار