گوناگون

کشف ۵ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی : مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی وارد کردن محموله سنگین مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش پارسینه، سردار گودرزی با تشریح این خبر گفت: مرزبانان پس شناسایی محل حضور قاچاقچیان اقدام به کمین هدفمند کرده و طی عملیاتی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و برتری آتش، توانستند قاچاقچیان را زمینگیر و مقدار 3 تن و 773 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 3 تن و 499 کیلوگرم تریاک و 274 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کنند.

وی با اشاره برتری آتش سنگین مرزبانان و متواری شدن سوداگران مرگ به سمت خاک کشور مقابل، اظهار داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی فراجا در ادامه به عملیات موفقیت آمیز مرزبانان هنگ مرزی زابل اشاره کرد و افزود: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست و کنترل مرزی نیز طی عملیاتی جداگانه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، توانستند مقدار یک تن و 230 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزری تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار