گوناگون

مرحله جدید پیش فروش ویژه ایران خودرو آغاز شد

مرحله جدید پیش فروش ویژه ایران خودرو آغاز شد

خودرو پارس با موتور XU۷‌ پلاس در دو تیپ معمولی و ELX به فروش می‌رسد.

پارسینه: پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا فراخوان مرحله پنجاه و چهارم اولویت‌بندی  سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط ایران‌خودرو اعلام شد. این فراخوان در قالب طرح فروش فوق‌العاده، ویژه آن دسته از متقاضیان عادی است که برای خرید خودرو پارس در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت زمستان انتخاب شده است. بدین ترتیب، افرادی که نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده و یا پیامکی را از جانب این شرکت دریافت کرده‌اند، می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده پارس شرکت کنند.

قیمت تیپ معمولی حدود ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان و قیمت تیپ ELX حدود ۳۳۳ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان اعلام شده است. در صورت ثبت‌نام در این طرح، خودروها پس از ۹۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شوند.

فراخوان خرید پارس ویژه متقاضیان عادی با اولویت زمستان از روز سه‌شنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد. متقاضیان مشمول می‌توانند از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir جهت خرید پارس XU۷P معمولی یا ELX اقدام کنند. این طرح فاقد سود مشارکت و انصراف است.

جزئیات طرح فروش فوق‌العاده پارس ویژه متقاضیان عادی با اولویت زمستان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش فوق‌العاده پارس برای متقاضیان با اولویت زمستان در بهمن ۱۴۰۲

نام خودرو کد کلاس برنامه فروش قیمت مصوب رنگ موعد تحویل
پارس معمولی با موتور XU7P ۳۵۱۰۶ ۱۰۷۷۹۴ ۲۹۴.۱۳۳.۲۰۰ تومان سفید ۹۰ روز
پارس ELX با موتور XU7P ۳۵۱۰۷ ۱۰۷۷۹۵ ۳۳۳.۸۹۷.۸۰۰ تومان سفید ۹۰ روز
منبع: تیترکوتاه

ارسال نظر

  • رای

    ماکه زمستانیم یه پیام صبرکنیداومده ایناهمش تبلیغات قبل ازانتخاباته،یه نفرپیداکنیدکه موعدزمستان باشه وفرخوان تکمید وجه اومده باشه.دروغ،دروغ ودروغ

  • ناشناس

    دقیقا من هم زمستان ۴۰۲ هستم ولی فقط پیام اومده اولویت محفوظه و صبر کن
    باید دید اصلا از زمستان برای کسی پیامک تکمیل وجه اومده یا نه

  • S.mlk

    چرا دروغ میگین هیچ طرحی نیست

  • رضا

    سلام خدمت همه ی دوستان،برا منم پارس سفارشی هستش ،الان فقط ی پیام اومده ک نوبت شما محفوظه ،بخدا از شکم خانوادمون زدیم اینقدر سختی کشیدیم تا پولشو جور کنیم،امیدوارم ک تا قبل از عید بهمون تحویل بدن انشالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار