گوناگون

جدول لیگ برتر پس از پیروزی سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم+ عکس

جدول لیگ برتر پس از پیروزی سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم+ عکس

سپاهان در دیداری جذاب و هیجان انگیز موفق شد ملوان را شکست دهد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم‌های ملوان و سپاهان در حالی به مصاف هم رفتند که قوی سپید فرصت این را داشت که با تکرار پیروزی در بازی رفت، به جایگاه چهارم صعود کند و عملا شانس قهرمانی را از سپاهان بگیرد.

نیمه اول با حملات تیم ملوان همراه بود و بعد از چند حرکت ترکیبی، روی پاس رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی موفق شد دروازه نیما میرزازاد را باز کند و ملوان را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان تارتار یک بار هم به تیرک دروازه سپاهان زدند تا با بدشانسی نیمه نخست را با نتیجه 1-0 به پایان برسانند.

اما در نیمه دوم این سپاهان بود که نمایش مسلط و خوبی را ارائه کرد. در شروع کار و روی یک فرار، شهریار مغانلو موفق شد از حبیب فرعباسی یک پنالتی بگیرد و خودش هم ضربه را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.

در ادامه یک بار دیگر در عمق دفاع و روی حرکتی مشابه گل اول ملوان، پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده مصدوم وارد زمین شده بود، باعث شد تا مغانلو گل دوم را به سادگی بزند.

15 دقیقه پایانی بازی با حملات بی امان ملوان همراه بود و آنها یک بار روی حرکت محمدرضا سلیمانی تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما نیما میرزازاد توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.

با این نتیجه ملوان در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و سپاهان نیز در رتبه سوم شانس بیشتری برای کسب سهمیه خواهد داشت.

جدول لیگ برتر پس از پیروزی سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم+ عکس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار