گوناگون

جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد

جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد

فدراسیون جهانی والیبال پاداش این رقابت‌ها در گروه مردان و زنان را یکسان در نظر گرفته است.

پارسینه: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های 2024 از روز سه‌شنبه اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود  و 10 تیر ماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. رقابت‌های گروه زنان نیز از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت آغاز و تا یکشنبه سوم تیرماه پیگیری خواهد شد.

در مسابقات مرحله مقدماتی گروه مردان 16 تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه و در مجموع در 12 دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.

فدراسیون جهانی والیبال پاداش این رقابت‌ها در گروه مردان و زنان را یکسان در نظر گرفته است و به هشت تیم برتر هر گروه دو میلیون و 300 هزار دلار پاداش به قرار زیر تعلق خواهد گرفت:

قهرمان: یک میلیون دلار
نایب قهرمان: 500 هزار دلار
تیم سوم: 300 هزار دلار
تیم چهارم: 180 هزار دلار
تیم پنجم: 130 هزار دلار
تیم ششم: 85 هزار دلار
تیم هفتم: 65 هزار دلار
تیم هشتم: 40 هزار دلار

در دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال، هر تیم 12 مسابقه خواهد داشت، فدراسیون جهانی والیبال برای دو تیم‌ هر بازی نیز 13 هزار و 750 دلار پاداش درنظر گرفته است که تیم برنده 9500 دلار جایزه می‌گیرد و تیم بازنده نیز 4250 دلار پاداش خواهد گرفت.

بدین ترتیب در مجموع دور مقدماتی لیگ ملت‌ها که در هر گروه مردان و زنان 96 مسابقه برگزار می‌شود، یک میلیون و 320 هزار دلار پاداش پرداخت می‌شود.

همچنین 100 هزار دلار به هشت بازیکن برتر لیگ ملت‌های 2024 والیبال به عنوان پاداش از سوی فدراسیون جهانی پرداخت می‌شود که فهرست آن نیز به شرح زیر است:

ارزشمندترین بازیکن: 30 هزار دلار
بهترین پاسور: 10 هزار دلار
بهترین قطر پاسور : 10 هزار دلار
بهترین دریافت کننده (دو بازیکن) : هر نفر 10 هزار دلار
بهترین مدافع میانی (دو بازیکن): هر نفر 10 هزار دلار
بهترین لیبرو: 10 هزار دلار

بدین ترتیب فدراسیون جهانی والیبال برای لیگ ملت‌های 2024 در مجموع دو گروه مردان و زنان 7 میلیون و 440 هزار دلار جایزه و پاداش در نظر گرفته است که البته این مبالغ به فدراسیون‌های ملی تعلق می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار