گوناگون

واکنش عجیب سرمربی پورتو به غیبت تکراری مهدی طارمی

واکنش عجیب سرمربی پورتو به غیبت تکراری مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو پس از پیروزی تیمش برابر ویتوریا گیمارش، به غیبت مهدی طارمی واکنش نشان داد.

پارسینه: پورتو موفق شد در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی پرتغال، با یک گل از سد ویتوریا گیمارش عبور کند تا شانس بزرگی برای صعود به بازی فینال و جدال برابر اسپورتینگ داشته باشد.

اما موضوع مهم در این مسابقه، غیبت تکراری  مهدی طارمی  بود. او برای سومین مسابقه متوالی جایی در فهرست تیمش نداشت و از خانه نظاره گر دیدار پورتو مقابل ویتوریا گیمارش بود. موضوعی که به نشست سرجیو کونسیسائو نیز کشیده شد.

واقعیت این است که طارمی برای فصل بعد پورتو را ترک خواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می شود. او حتی قرار بود چند هفته پیش در تست های پزشکی نیز شرکت کند اما برای جلوگیری از حساسیت های هواداران پورتو و احترام به این تیم، قرار تست پزشکی به زمان دیگری موکول شد.

گفته می شود که به دلیل اینکه طارمی پیش از پایان قراردادش با پورتو، حاضر شده در تست های پزشکی اینتر شرکت کرده و با این تیم قرارداد امضا کند، مورد غضب سرجیو کونسیسائو قرار گرفته و به همین دلیل او جایی در افکار سرمربی پرتغالی ندارد.

در نشست خبری پس از دیدار پورتو و ویتوریا گیمارش بود که خبرنگاری درباره علت غیبت های طارمی پرسید و اینکه گفته می شود سرمربی اژدها از این مهاجم ایرانی دلخور است. کونسیسائو در پاسخ گفت: طارمی همیشه یک گزینه برای حضور در زمین است. او می تواند در بازی بعدی به میدان برود. این موضوع به شرایط بدنی او، نحوه بازگشت از تیم ملی و نحوه کارش بستگی دارد.

کونسیسائو ادامه داد: من در خبرها دیده ام که می گویند چون طارمی برای تست های پزشکی به ایتالیا رفته، از او ناراحتم. اینگونه نیست و از طارمی ناراحت نیستم. او با باشگاه قرارداد دارد، من روی او حساب می کنم، همانطور که روی بقیه کسانی که در این سال ها از تیم رفتند، حساب کردم.

سرمربی پورتو در پایان اضافه کرد: هیچ مناقشه و درگیری بین من و طارمی وجود ندارد. من معتقدم او بازی خواهد کرد زیرا کیفیت بالایی دارد و می تواند به ما کمک کند.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار