گوناگون

کنایه سنگین خبرنگار اماراتی‌ پس از اخراج مجیدی!

کنایه سنگین خبرنگار اماراتی‌ پس از اخراج مجیدی!

خبرنگار اماراتی هوادار العین از اتحاد کلباء بابت پایان همکاری با مجیدی تشکر کرد چرا که آنها بازی راحتی مقابل این تیم خواهند داشت.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ واکنش ها به جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء ادامه دارد. پس از شکست برابر البطائح، مدیران باشگاه اماراتی جلسه ای را با سرمربی سابق استقلال برگزار کردند که طی آن، طرفین برای پایان همکاری به توافق دست یافتند.

هر چند که کلباء در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرد ولی بسیاری از کارشناسان اماراتی اذعان داشتند که تیم مجیدی در تقابل با تیم های قدرتمند این کشور، عملکرد خوبی داشته و برخی بدشانسی های عجیب و غریب و اشتباهات مرگبار تعدادی از بازیکنان این تیم منجر به کسب این نتایج شده است.

محمد حمد خبرنگار اماراتی که طرفدار تیم العین است، بابت برکناری فرهاد مجیدی از مدیران اتحاد کلباء تشکر کرده است. البته این تشکر او کاملا کنایه آمیز است چرا که او اعتقاد دارد با جدایی سرمربی ایرانی، تیم مورد علاقه اش در مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی مشکلی برای صعود به فینال نخواهد داشت و در نتیجه العین می تواند تمام توانش را برای بازی برگشت برابر النصر بگذارد.

نماینده امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا، دوشنبه، میزبان النصر خواهد بود. آنها سپس پنج شنبه بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی را برگزار می کنند و سپس روز دوشنبه هفته باید در بازی برگشت لیگ قهرمانان باید در ریاض با النصر روبرو شوند.

محمد حمد در صفحه شخصی خود در این خصوص نوشته است:

اتحاد کلباء در تصمیمی عجیب، اما بسیار مفید برای ما (العین)، تصمیم به برکناری مربی خود، فرهاد مجیدی گرفت و غازی فهد جانشین او شد. این تصمیم به خودی خود باعث کاهش 50 درصدی توان فنی و راهکارهای فنی رقیب قبل از رویارویی با تیم ما در بازی برگشت نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی است.

فرهاد مجیدی برای تیم اتحاد کلباء، شخصیت خلق کرد و تیم اتحاد کلباء را خاری در گلوی تیم های بزرگ لیگ کرد. اما با توجه به نتایج منفی و باخت به البطائح، از کارش برکنار شد.

اما بارها و بارها تکرار می کنم؛ از مدیریت اتحاد کلباء برای تصمیم فنی متمایز که به نفع ماست تشکر می کنیم، به خصوص که بازی ما با شما، بین دو دیدار حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و کرسپو به راحتی به بازی فینال صعود خواهد کرد. ما منتظر چنین تصمیمی بودیم که توانایی های حریف را به شدت کاهش می دهد تا صعود آسانی به فینال داشته باشیم و بازی با کلباء یک مسابقه آزمایشی، پیش از دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار