گوناگون

خداحافظی غمبار مهدی قایدی از همسفرش!+ فیلم

خداحافظی غمبار مهدی قایدی از همسفرش!+ فیلم

مهدی قایدی به جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا واکنش نشان داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ فرهاد مجیدی روز گذشته با اعلام رسانه‌های اماراتی بصورت رسمی از هدایت باشگاه اتحاد کلبا کنار گذاشته شد تا جدایی سرمربی ایرانی مهدی قایدی ستاره این تیم را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

قایدی حالا بعد از گذشت یک روز از خبر جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا با انتشار ویدیویی از روزهایی که با مجیدی در امارات گذرانده در صفحه شخصی‌ اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «تو مسیر زندگی همسفرهای زیادی آدمو تا مقصد همراهی می‌کنن و اینکه کی همسفرت بشه شاید مهمتر از این باشه که مقصدت کجاست اگرچه همسفر خوب آدمو حتما به مقصد خوب هم می‌رسونه... من خوشحالم که توی این سفر طولانی آدمای بزرگی همسفرم بودن و چقدر خوشبختم که بخش مهمی از زندگیم رو با شخص شما گذروندم آقا فرهاد... دوست داشتم تا ته این راه رو با هم بریم ولی نشد اونجوری که شما برام مربیگری کردید، من براتون شاگردی کنم... البته مطمئنم دوباره من و شما همسفر میشیم و اون بار حتما جبران می‌کنم... می‌دونم که توی ادامه زندگی حرفه‌ای حتما مثل قبل موفق میشید چون یک مبارز هیچ وقت از نبرد عقب نمیکشه... همیشه تو قلب منی».

گفتنی است مهدی قایدی فصل گذشته با تصمیم فرهاد مجیدی از به صورت قرضی از تیم شباب‌الاهلی امارات راهی اتحادکلبا شد و اینطور که به نظر می‌رسد با جدایی مجیدی از این تیم مهاجم ایرانی نیز خواهان جدایی شده است.

پیام مهدی قایدی برای فرهاد مجیدی با یک ویدیوی خاص!+ فیلم

حجم ویدیو: 1.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار