گوناگون

مقصد بعدی فرهاد مجیدی مشخص شد

مقصد بعدی فرهاد مجیدی مشخص شد

داستان عکس هایی که فرهاد مجیدی در استوری های خود منتشر کرده بود در نهایت مشخص شد.

به گزارش همشهری آنلاین پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء، شایعاتی پیرامون ادامه دوران حرفه‌ای این سرمربی منتشر شد. سرمربی سابق استقلال با انتشار استوری‌هایی که آرم فدراسیون فوتبال امارات داشت، خبرساز شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که مجیدی با فدراسیون فوتبال امارات به توافق رسیده تا هدایت تیم المپیک این کشور را برعهده بگیرد. خبری که عجیب به نظر می‌رسید چرا که تیم زیر ۲۳ ساله‌های امارات باید چند وقت دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

از طرف دیگر، دنیس سیلوا اسپانیایی که سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را هم دارد، سرمربی امیدهای امارات است و با فدراسیون فوتبال این کشور هم تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

انتشار گسترده این شایعات باعث شد تا برای بررسی این موضوع با مدیربرنامه‌های مجیدی تماس بگیرد. او در پاسخ به این موضوع که راز استوری های مجیدی چه بوده، گفت: این تصویر برای اختتامیه دوره کلاس‌های مربیگری سطح پروفشنال بوده که زیر نظر فدراسیون فوتبال امارات برگزار شده است.

او ادامه داد: در تصویری که مجیدی استوری کرده، فیلیپ سندروس بازیکن سوئیسی تبار و سابق آرسنال نیز دیده می‌شود که اتفاقا بخاطر داشتن همسر ایرانی، به خوبی فارسی صحبت می‌کند.

مدیربرنامه مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی سابق کلباء با تیم المپیک امارات مذاکره داشته است، می‌گوید: فرهاد با تیم المپیک امارات هیچ مذاکره‌ای نداشته و این تصویر نیز برای اختتامیه کلاس دوره مربیگری است چرا که مجیدی طی یک ماه گذشته در این کلاس‌ها شرکت کرده بود.

او در پایان درخصوص آخرین وضعیت مجیدی نیز گفت: فرهاد قصد دارد برای استراحت و دوری موقت از فوتبال، به اسپانیا سفر کند و او فعلا با تیمی مذاکره نکرده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار