گوناگون

بازگشت تاریخی فرهاد مجیدی به استقلال

بازگشت تاریخی فرهاد مجیدی به استقلال

فرهاد مجیدی که ظهر جمعه از هدایت اتحاد کلبا کنار رفت و قراردادش را به صورت توافقی با این باشگاه فسخ کرد، سه سال قبل در ایام مشاهبی به استقلال برگشته بود تا کار بزرگی را در جمع آبی‌ها به سرانجام برساند.

استقلال بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با سرمربی‌گری محمود فکری استارت زد و در مقطعی به صدر جدول رقابت‌های مذکور هم رسید ولی این اتفاق خیلی زود جای خودش را به شکست تیم و نارضایتی هواداران داد تا سرانجام در روزهای آغازین اسفند سال ۱۳۹۹ محمود فکری از استقلال جدا شود و همان‌طور که هواداران می‌خواستند، زمینه برای بازگشت فرهاد مجیدی فراهم آمد.

مجیدی که شهریور سال ۹۹ به خاطر اختلاف با احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال از این تیم کناره‌گیری کرده بود، دوازدهم اسفند ماه سال ۹۹ دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت و برای مرتبه سوم مرد اول نیمکت استقلال لقب گرفت. فرهاد در اولین قدم فراز کمالوند را به جمع مربیان موردنظر خودش اضافه کرد و مدعی شد این بار برگشته تا کار نیمه تمام خودش را تمام کند و با استقلال قهرمان لیگ برتر شود. او به وعده خودش عمل کرد و در بهار سال ۱۴۰۱ استقلال را بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی لیگ برتر رساند.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

  • ناشناس

    یک موی فرهاد مجیدی به دهها نکونام می ارزد باید مدیریت باشگاه نکونام را برکنار و فرهاد مجیدی را به عنوان چهره اسطوره ای استقلال به سرمربیگری استقلال منصوب نماید

  • خلیج فارس

    بهتر هست بازیکنان دهه ۸۰ استقلال ، فرهاد مجیدی ، علی منصوریان ، ....... که الگوی آنها منصور پورحیدری ، ناصر حجازی هست ، از ایجاد تنش و اختلاف و دشمنی و حسادت نسبت به همدیگر و باشگاه بزرگ استقلال دست بردارند ، استقلال خانه ۵۰ میلیون ایرانی اعم از بازیکن و هوادار هست ، اجازه بدهیم نکونام و کادر جدید کارش را انجام دهد و به خاطر هوادار و باشگاه استقلال هوای تیم را داشته باشیم ، از نکونام و کادر جدید حمایت کنیم و مثل اعضای یک خانواده هوای همدیگر را داشته باشیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار