گوناگون

باخت تیم مجیدی در دربی شارجه

باخت تیم مجیدی در دربی شارجه

اتحاد کلباء نتوانست از فرصت یک یار بیشتر برابر الشارجه استفاده کند و مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ در دیداری مهم از چهاردهم رقابت های ادنوک لیگ امارات ، الشارجه در استادیوم خانگی خود موفق شد با یک گل از سد اتحاد کلباء عبور کند. با این شکست، وضعیت تیم مجیدی قرمزتر شد.

در دقیقه ۲۹ تیم میزبان موفق به گلزنی شد. عثمان کانارا در صحنه ای جنجالی توپ را از روی خط عرضی کنار زمین به موسی مارگا رساند و این بازیکن با یک پاس در عرض، کایو را مقابل دروازه صاحب توپ کرد که ضربه او وارد دروازه شد. مجیدی و بازیکنان کلباء اعتقاد داشتند که توپ کامارا از زمین خارج شده است.

کلباء در دقایق پایانی نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد. سلطان عادل توسط خالد ابراهیم سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه دستور به یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه داد و مدافع الشارجه را در دقیقه ۴۴ با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

در نیمه دوم شاگردان مجیدی صاحب توپ و میدان بودند و فشار خود را برای زدن گل تساوی افزایش دادند و این تیم در دقیقه ۹۰+۳ فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت که ضربه سر آندرس وومبرگر با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر الشارجه به پایان رسید تا این تیم به رتبه دوم جدول رده بندی برسد. کلباء نیز با این شکست در وضعیت وخیمی قرار گرفت. شاگردان مجیدی از چهارده مسابقه فقط سیزده امتیاز کسب کرده اند. آنها در شرایطی در رتبه یازدهم از جدول چهارده تیمی قرار دارند که عجمان رده دوازدهمی نسبت به کلباء دو بازی کمتر انجام داده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار