گوناگون

ثروت باورنکردنی این بازیکن گمنام از مجموع دارایی های رونالدو و مسی بیشتراست

ثروت باورنکردنی این بازیکن گمنام از مجموع دارایی های رونالدو و مسی بیشتراست

ثروتمندترین فوتبالیست جهان تقریبا ۱۶ میلیارد پوند ثروت خالص دارد اما شرط می بندیم که هیچ گاه نام او را نشنیده اید.

به گزارش روزیاتو، فایق بلقیه ۲۵ ساله ۱۲ برابر از مجموع دارایی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر ثروت دارد اما او پس از مصدومیت هولناک در زمین، آخر هفته گذشته را به طرز غم انگیزی در بیمارستان سپری کرد.

فایق برادرزاده سلطان برونئی، حسن البلقیه است – مردی که بیش از ۲۳ میلیارد پوند ثروت دارد و به عنوان دومین پادشاه ثروتمند کره زمین شناخته می شود. اما تمام پول و سبک زندگی لوکس او نتوانست مانع از آن شود که نوجوان خوش آتیه سابق چلسی در آخر هفته توسط بازیکن حریف به شدت مصدوم نشود.

4980148

فایق که برای تیم راتچابوری در لیگ ۱ تایلند بازی می کرد، پس از مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا به سرعت به بیمارستان منتقل شد. یک بازیکن تیم پلیس ترو با او برخورد کرده و پس از اینکه به شکل عجیبی روی پای راست بلقیه فرود آمد، باعث شد این شاهزاده برونئی از درد به خود بپیچد. این وینگر جوان اگر چه در تایلند برخی از بهترین پزشکان را در اختیار داشت، اما اکنون نیاز به عمل جراحی دارد و انتظار می رود برای مدتی قادر به بازی نباشد.

تیم راتچابوری در این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در رتبه پنجم لیگ برتر تایلند قرار گرفت.

و برای بدتر شدن اوضاع برای این ورزشکار ثروتمند، این اولین بازی بلقیه از زمانی بود که هفته گذشته کارت قرمز گرفت و از مسابقه اخراج شد تا یک هفته اجازه بازی نداشته باشد.

فایق که در لس آنجلس متولد شده و در کالج بردفیلد در برکشایر تحصیل کرده است، بازیکن اهل برونئی که تابستان گذشته از تیم دسته اولی چونبوری تایلند به راتچابوری پیوست.

او که در سال ۲۰۰۸ حرفه فوتبالی خود را در نیوبری، برکشایر آغاز کرده بود، در تیم های ساوتهمپتون، چلسی و لستر نیز بازی کرد و حتی تست هایی برای حضور در آرسنال نیز گذراند.

4980151

او بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای تیم ملی برونئی بازی می کرد و کاپیتان تیم بود.

قایق بلقیه در شش بازی که برای تیم ملی برونئی انجام داد، یک بار موفق به زدن گل شد.

پدرش جفری بلقیه به عنوان پسر بازیگوش خانواده سلطنتی برونئی شناخته می شد.

گزارش ها حاکی از آن است که جفری به عنوان رئیس آژانس سرمایه گذاری برونئی در مدت ۱۵ سال حدود ۱۰ میلیارد پوند هزینه کرده و به خاطر سبک زندگی لاکچری اش شناخته می شود.

در یک مورد، گفته شد که او ماهانه ۳۵ میلیون پوند برای ماشین، ساعت، خودکارهای طلای سفید اروتیک و تا یک میلیون پوند برای مهمانی های کاریوکی با انبوهی از زنان زیبا هزینه می کند.

شاهزاده برونئی حتی یک بار ۱۷ میلیون پوند برای استخدام مایکل جکسون برای جشن تولد ۵۰ سالگی اش هزینه کرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار