گوناگون

خط و نشان جنجالی سرمربی ملوان برای تیم استقلال

خط و نشان جنجالی سرمربی ملوان برای تیم استقلال

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مدعی شد، این تیم در دیدار فردا مقابل استقلال از صدرنشین لیگ برتر امتیاز خواهد گرفت.

پارسینه: مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد به اعضای تیم استقلال برای حضور در شهر انزلی خوش‌آمد بگویم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. آنها تیم قابل احترامی هستند و روند خوبی را از اول فصل تا الان طی کرده‌اند. استقلالی‌ها کادر فنی باهوش و به‌روزی که در رأس آن جواد نکونام است، دارند. امیدوارم دیدار فردا خوب باشد و هواداران لذت ببرند.

وی در ادامه افزود: بازی فردا بسیار جذاب خواهد شد، چون هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند. تیم ما انصافاً روند خوبی را طی می‌کند و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، اما تنها مشکل من و همکارانم انتخاب ۱۱ بازیکن است که بازی را شروع کنند. کار برای ما سخت شده و یک چالش بسیار شیرین برای کادر فنی است که نفرات اصلی را انتخاب کند. بازیکنان‌مان خیلی خوب هستند و ما را به آینده تیم امیدوار کرده‌اند. فکر کنم فردا روز بسیار سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم، آنهم با تمرینات خوب و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند. ضمن احترام به تیم خوب استقلال قصد داریم بازی را ببریم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل خاصی داشت که در دیدار هفته گذشته میلاد سرلک و محمد عمری را در لیست ملوان قرار نداد، گفت: هفته پیش گفتم عمری سرماخوردگی شدیدی داشت و سرلک نیز با مشکل اداری روبه‌رو بود. خدا را شکر همه بازیکنان را فردا در اختیار داریم، اما به بازیکنان جدید گفته‌ام باید بهتر از بازیکنان فعلی باشند تا بازی کنند. در شرایط مساوی، بازیکنان قبلی بازی می‌کنند و نفرات جدید آنقدر باید پشتکار داشته باشند تا بازی کنند.

تارتار راجع به عدم نتیجه‌گیری تیمش در چند دیدار خانگی خاطر نشان کرد: فردا کار را برای استقلال سخت می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و به معنای واقعی «تیم» هستیم و می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. ما از تیم‌های بزرگ امتیاز گرفته‌ایم و فردا هم از استقلال امتیاز خواهیم گرفت.

وی در واکنش به یادآوری اینکه روند نتیجه‌گیری تیمش از شکست هفته دوم مقابل استقلال شروع شد و آیا فردا اطمینان دارد قوی سپید خزر برنده بازی خواهد شد، گفت: نه تنها من، هیچ بیننده‌ای نمی‌توانست تصور کند ملوان پس از سال‌ها این نتایج را بگیرد. هر چه از بازی‌ها گذشت دیدیم توانایی گرفتن نتیجه را داریم. پس از هفته چهارم یا پنجم بود که به بازیکنان گفتم باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنند. قطعاً اگر دچار غرور شویم زمین می‌خوریم و شاید هفته‌ای یکی دو بار این را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم. هنوز فصل تمام نشده است و باید این روند خوب را تا پایان فصل داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد اینکه چه صحبتی با هواداران ملوان در بازی با استقلال دارد، تصریح کرد: هواداران ولی نعمت ما هستند. وقتی صحبت از کسب سهمیه و نتایج خوب می‌شود به بازیکنان گفته‌ام هدف اصلی‌مان این است که خاطره خوبی در این شهر به جا بگذاریم که لازمه‌اش تلاش کردن است. خوشحال کردن هواداران هدف اصلی ماست و برای این قضیه تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در شهر انزلی خاطره خوبی به جا بگذاریم.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار