گوناگون

پیشکسوت استقلال: نخاله باشگاه استقلال را اخراج کنید

پیشکسوت استقلال: نخاله باشگاه استقلال را اخراج کنید

محسن یوسفی گفت: متاسفم که جواد نکونام تا این اندازه نسبت به اتفاقات رقم خورده در داخل باشگاه نگران است و این موضوعات باعث می‌شود شرایط تیمی به این خوبی تحت تاثیر قرار بگیرد.

پارسینه: محسن یوسفی بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت استقلال با قدرت دوباره به مسابقات برگشت و توانست ۳ امتیاز حساس از بازی اول خودش را به دست بیاورد. این مایه امیدواری برای من و همه پیشکسوتان و البته هواداران است.

وی افزود: زدن چهار گل به یک تیم در دو بازی رفت و برگشت نشان دهنده توانایی بالای تیم استقلال است. هرچند که ما توقع داشتیم بازیکنان خط حمله تیم بیش از این با دقت در زمین حضور پیدا کنند.

هافبک اسبق تیم استقلال درباره ضعف گلزنی در مهاجمان آبی‌پوشان تهرانی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده تا این اندازه فرصت از دست ندهیم چون همه تیم‌ها صنعت نفت نیستند که با توجه به شرایط پایین جدولی‌شان نتوانند دروازه ما را تحت تاثیر قرار بدهند. در این دیدار شاهد بودیم که چندین موقعیت خوب مقابل دروازه صنعت نفت به سادگی از دست رفتند که این‌ها هر یک می‌توانست یک موقعیت خوب گل باشد.

یوسفی با اشاره به از دست رفتن موقعیت خوب گلزنی توسط مهاجم آرژانتینی استقلال اضافه کرد: خیلی عجیب بود که بلانکو با پرش خوبش، توپی که کاملاً روی سر او فرود آمد را به بالای دروازه زد! مگر از این قبیل موقعیت‌ها در شرایط فعلی لیگ برتر چند بار به دست می‌آید که بخواهیم آنها را به این راحتی از دست بدهیم؟ از طرفی مهاجمان استقلال باید بدانند که در شرایط فعلی نمی‌توان به این راحتی موقعیت‌ها را از دست داد چون همه تیم‌ها به لحاظ دفاعی سیستم قوی دارند و نمی‌توان به آسانی به دروازه‌شان نزدیک شد.

بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره صحبت‌های جواد نکونام در پایان مسابقه تاکید کرد: خیلی عجیب است که سرمربی تیم تا این اندازه از اوضاع و احوال داخلی باشگاه ناراحت باشد. یعنی چنین اتفاقاتی واقعاً نوبر است که سرمربی تیم استقلال، آن هم کسی که در حال نتیجه گرفتن با تیم است تا این اندازه نسبت به اتفاقات داخل باشگاه ناراحت باشد. البته در دوران سرمربیگری امیر قلعه نویی هم به نوع دیگری شاهد چنین تحرکاتی درون باشگاه علیه سرمربی تیم بودیم ولی سالها بود ریشه این مسایل در باشگاه خشکیده بود. باورپذیر نیست که یک نخاله از داخل باشگاه بخواهد تا این اندازه موجب ناراحتی سرمربی تیم استقلال بشود.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: از مدیریت باشگاه عجیب است که چرا اجازه می‌دهد فردی در داخل باشگاه تا این اندازه موجب ناراحتی جواد نکونام بشود. سرمربی تیم باید بیش از همه در آرامش باشد و کمترین تنش را تجربه کند تا بتواند تیم استقلال را در زمین و مسابقات به درستی هدایت کند. این موضوع اصلاً قابل گذشت نیست و هر کسی باعث ناراحتی جواد نکونام شده باید هرچه زودتر مؤاخذه و حتی اخراج شود.

یوسفی در پایان گفت: کسب پیروزی در اولین دیدار دوره برگشت اتفاق خوبی بود که باعث می‌شود بچه‌های تیم بعد از مدت‌ها بازگشت به لیگ دوباره به خودباوری برسند و در بازی بعدی مقابل ملوان با انگیزه بیشتری به میدان بروند. امیدوارم این نتیجه کمک کند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باز هم استقلال با کسب ۳ امتیازهای مسابقات با قدرت به کارش در بالای جدول ادامه بدهد.

منبع: مشرق

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار