گوناگون

واکنش رسانه‌ های معروف آمریکایی و عربستانی به حذف ایران

واکنش رسانه‌ های معروف آمریکایی و عربستانی به حذف ایران

سایت آمریکایی ESPN در گزارشی نوشت که نسل طلایی فوتبال ایران بهترین و یا شاید آخرین فرصت خود را برای قهرمانی در آسیا از دست داد.

پارسینه: تیم ملی کشورمان آخرین بار در سال 1355 فاتح آسیا شد و نزدیک به 50 سال است نتوانسته حتی به فینال راه یابد. در 2 دوره قبلی تیم ملی به نیمه نهایی رسید ولی نتوانست به مسابقه پایانی صعود کند.

سایت آمریکایی ESPN در گزارشی نوشت: «نسل طلایی فوتبال ایران بهترین و یا شاید آخرین فرصت خود را برای قهرمانی در آسیا از دست داد. قطر تمام بازی‌هایش را در جام جهانی باخت ولی توانست ایران، مدعی بزرگ قهرمانی را شکست دهد و به فینال راه یابد. عجب پیشرفتی».

14021119000158_Test_NewPhotoFree

الجزیره با تیتر «عجب آغازی، عجب پایانی، چه مسابقه‌ای شد» به استقبال این مسابقه رفت و نوشت که «ایران هر چه در توان داشت در پایان بازی گذاشت. توپ به دیرک خورد، دروازه‌بان مهار کرد، چندین کرنر زده شده شد ولی در نهایت قطر برد».

14021119000157_Test_NewPhotoFree

الریاضیه عربستان از سومین فینال عرب در جام ملت های آسیا پس از سال 1996 و 2007 و از فرصت سوزی بازیکنان ایران نوشت.

الرایه قطر نوشت که «عنابی‌ها تیم قدرتمند ایران را شکست دادند و حالا باید با برادران اردنی دیدار کنند».

اتلتیک انگلیس از دومین حضور متوالی قطر در فینال آسیا صحبت کرد و CBS آمریکا نوشت که «داستان سیندرلایی اردن در مقابل مدافع عنوان قهرمانی در فینال آسیا».

14021119000159_Test_NewPhotoFree

ری هادسون گزارشگر معروف فوتبال اروپا در صفحه شخصی خود نوشت که «از اینکه نتوانستم بازی ایران و قطر را گزارش کنم،‌ حسادت می‌کنم. دیداری جادویی و تماشایی. همه چیز مرتب عوض می شد و فوق العاده بود. عجب مسابقه‌ای!»

منبع: فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    شگفتا که چقدرمردم ازاین باخت ناراحت ودلشکسته شدن خدامیداند ممکن بود خیلیها سکته کنند خوشحالی مردم ایران دیدن مسابقات فوتباله ازنظرروحی چقدر جوونها اذیت میشن این مسابقات رومیبینن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار