گوناگون

سردار آزمون به علی دایی نزدیک تر شد

سردار آزمون به علی دایی نزدیک تر شد

سردار آزمون با زدن یک گل در جدال با هنگ کنگ شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد ۵۱ می‌رساند.

پارسینه: هنوز درخشش او در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵، در میان خاطرات تلخ جدال با عراق در ذهن علاقه‌مندان فوتبال مرور می‌شود.

نوجوانی که اکنون ۲۹ ساله شده و مهم‌تر از سنش شمار گل‌های خودش را به عدد ۵۰ رسانده تا با شمار گل‌های کریم باقری برابری کند. رکوردی که شاید با توجه به عددی که علی دایی در تیم ملی ایران جهانی کرده قابل دسترس برای سردار نخواهد بود اما از همین حالا با گذر از کریم باقری می‌توانیم او را نزدیک‌ترین بازیکن به علی دایی بدانیم.

نام او هیچ وقت در مقایسه با علی دایی مطرح نشده ولی جدال با هنگ کنگی که ۳ بار در جدال با آزمون دروازه‌اش باز شده، این ذهنیت را آماده می‌کند که عددی که کریم باقری در سال ۲۰۱۰ به یادگار گذاشت حالا از این به بعد توسط سردار شناخته شود.

آزمون در بازی با فلسطین گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند و حال او در میان گلزنان جام ملت‌های آسیا هم هفت گله شده تا با حسین کلانی و بهتاش فریبا برابری کند و زدن یک گل می‌تواند فاصله او با دایی را در رقابت کشورهای آسیایی حداقل به ۶ برساند.

اکنون سردار آزمون در جریان تمرینات تیم ملی ایران پیش از جدال روز جمعه با هنگ کنگ مشغول آماده‌سازی است تا باری دیگر هنگ کنگ را از دم تیغ تیزش بگذراند.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

  • عبدالله

    # علی دایی / کاملیا انتخابی فرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار