گوناگون

قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!

قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!

پارسینه: قرعه کشی لیگ والیبال ۱۴۰۰ درحالی برگزار شد که فدراسیون والیبال تاکنون کاپ و مدال تیم های برتر سال گذشته را اهدا نکرده است!

لیگ برتر والیبال مردان قرار است در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم از دوم آبان به صورت رفت و برگشت، روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت دوره ای برگزار شود. برگزاری لیگ برتر والیبال درحالی است که در سال ۱۳۹۹ فولاد سیرجان توانست قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شود.

در ۲۶ اسفندماه ۹۹ تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سومین بازی فینال از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که در آخر فولاد سیرجان موفق شد به پیروزی برسد و قهرمان لیگ برتر والیبال شود؛ قهرمانی فولاد سیرجان درحالی بود که فدراسیون والیبال جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار نکرد!

قرعه کشی لیگ والیبال ۱۴۰۰ درحالی برگزار شد که فدراسیون والیبال تاکنون کاپ و مدال تیم های برتر سال گذشته را اهدا نکرده است! لیگ برتر والیبال در سال گذشته با ضعف های بسیاری دست و پنجه نرم کرد؛ از بخشش یک شبه بازیکن خاطی تا سیدبندی لیگ برتر که هیچ جای دنیا برای لیگ های داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرد!

مشخص نیست که فدراسیون والیبال طبق چه اصولی به قرعه کشی لیگ والیبال ۱۴۰۰ پرداخته است چرا که هنوز کاپ قهرمانی و مدالهای سال گذشته به تیم های برتر اهدا نشده است.

شاید مسئولان فدراسیون والیبال انتظار دارند که باشگاه فولاد سیرجان مراسم قهرمانی را برگزار کرده و برای فدراسیون نشین ها دعوتنامه ارسال کند تا عکس های یادگاری با جام گرفته شود!

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار