گوناگون

ادعای بزرگ روزنامه گاتزا: طارمی بزرگترین انتقال فوتبال ایران

ادعای بزرگ روزنامه گاتزا: طارمی بزرگترین انتقال فوتبال ایران

روزنامه گاتزتا مدعی است که به احتمال بسیار زیاد مهدی طارمی در این تابستان راهی اینتر می‌شود.

 

به گزارش ورزش سه، تمام تمرکز مهدی طارمی به جام ملت‌های آسیا معطوف شده است. بازیکن پورتو که در سال پایانی قراردادش با اژدها قرار دارد، از تمدید و ماندن در این تیم خودداری کرده تا بتواند در تابستان آینده و با هزینه صفر یورو، تیم جدید خود را انتخاب کند.

در شرایطی که ستاره خط حمله تیم ملی یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان آقای گلی جام ملت‌ها به شمار می‌رود، اخبار زیادی پیرامون آینده او در رسانه‌ها منتشر می‌شود. بازیکنی که با پیشنهادی بزرگ از سوی اینتر مواجه شده و به نظر می‌رسد که شاهد رقم خوردن یکی از مهمترین نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهیم بود.

طارمی طی مدت اخیر و در مصاحبه‌های مختلف از پاسخ به سوالات پیرامون آینده و تیم جدیدش خودداری کرده است، ولی آنگونه که بزرگترین روزنامه ایتالیا خبر می‌دهد، این بازیکن با اینتر گام‌های مثبت بزرگی برداشته است و به نظر می‌رسد باید او را فصل بعد با لباس نراتزوری ببینیم.

گاتزتا در شماره امروز خود خبر داده است که تمرکز روی پست‌های ضروری، استراتژی نقل و انتقالات اینتر در چند پنجره اخیر بوده است و تابستان آینده نیز همین استراتژی در دستور کار خواهد بود. بنابراین مدیریت نراتزوری برای رسیدن به اهداف خود از قبل حرکت می‌کند.

یکی از این بازیکنان مهدی طارمی مهاجم پورتو است که قرارداد او با تیم پرتغالی پایان یافته است. همان‌طور که منابع تایید می‌کنند، اینتر با بازیکن ایرانی که باید با انتقال آزاد به نراتزوری بپیوندد، بسیار جلوتر از گفت‌وگوهای عادی است. در حالی که دنزل دومفریس باید عنصر مفیدی برای جمع‌آوری پول نقد (از راه فروش او در تابستان) باشد.

بدین ترتیب و طبق آنچه گاتزتا گفته، باید مهدی طارمی را بازیکن اینتر بدانیم. مهاجم بوشهری که تابستان گذشته تا آستانه پیوستن به میلان پیش رفته بود، حالا سر از دیگر تیم این شهر درخواهد آورد و بجای حضور در لباس روسونری، قرار است با پیراهن نراتزوری به میدان برود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار