گوناگون

لیست کهکشانی نکونام لو رفت

لیست کهکشانی نکونام لو رفت

نقل و انتقالات زمستانی برای نیم فصل دوم آغاز شده و جواد نکونام با ارائه یک لیست کهکشانی همه را شوکه و شگفت زده کرده است.

نکونام در فولاد همین مسیر را رفت و از قدیم گفته اند آزموده را آزمودن خطاست! اودر فولاد خوزستان هم طیف وسیعی از بازیکنان را جذب کرد؛ از اشکان دژاگه و سوگیتای ژاپنی تا آیاندا پاتوسی و گومزو ... اما نتیجه این خریدهای گران قیمت چه بود؟

نکونام با یک ارائه فوتبال شبه کارلوس کی روش و قبل از این خریدها توانست سوپر جام، جام حذفی و صعود به هشت تیم برتر آسیا را برای این تیم خوزستانی به ارمغان بیاورد اما گله و شکایت هواداران فولاد در آن مقطع از نمایش تیم را هنوز بیاد داریم.

اما امروز، حتی اگر یک فرد غیر فوتبالی هم نگاهی به لیست خرید او بیندازد خیلی زود متوجه می‌شود که به خدمت گرفتن چنین مهره‌هایی، غیر ممکن و امری محال است. تازه با شرایط مالی این روزهای استقلال و قانون سقف هزینه‌های امسال که آبی هم هم باید مبلغی را دوباره کم کنند.

نکونام سرمربی باهوش و زیرکی است و شاید با این اقدام دنبال اهداف دیگری است؛ اما اگر حتی نیمی از این لیست برای او فراهم شود (که احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار کم است) تقریبا هشتاد درصد مسیر قهرمانی را رفته مگر اینکه اتفاقات معجزه آسا و اشتباهات تاکتیکی، قهرمانی را از آبی‌ها بگیرد. اگر هم نه، این ضعف در یارگیری و بازار نقل و انتقالات بهانه بسیار خوبی برای جواد خواهد بود. اگر جواد قهرمانی را در آخر فصل از دست دهد، چنین موردی برای تبرئه کادرفنی توجیه مناسب و قانع کننده ای به نظر می‌رسد!

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار