گوناگون

نکونام به دنبال شکست طلسم

نکونام به دنبال شکست طلسم

استقلال در پنج دیدار اخیر خود که میزبان پیکان بوده، موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش ورزش سه، استقلال در شرایطی باید برابر پیکان قرار بگیرد که آبی پوشان به طرز عجیبی در دیدارهای قبلی که میزبان این تیم بوده‌اند، در رسیدن به پیروزی ناکام بوده و به پنج تساوی متوالی دست یافته‌اند. موضوعی که در پایان فصل به ضرر این تیم تمام شده است.

آخرین پیروزی استقلال برابر پیکان به لیگ هفدهم بازمی‌گردد. جایی که آبی پوشان با هدایت وینفرد شفر موفق شدند با گل‌های مامه تیام، وریا غفوری و امید ابراهیمی، از سد میهمان خود عبور کنند. آبی‌ها در آن بازی و پس از اخراج داریوش شجاعیان در دقیقه 74، با یک یار کمتر به بازی ادامه دادند و در دقیقه 89 توسط ابراهیمی به گل پیروزی دست یافتند.

پس از آن، استقلال پنج مرتبه در استادیوم آزادی میزبان پیکان بوده که تمامی این مسابقات با تساوی به پایان رسیده است. در لیگ هجدهم، تلاش دو تیم گلی را در پی نداشت و تیم وینفرد شفر دست خالی زمین بازی را ترک کرد.

در لیگ نوزدهم و پس از حضور مجیدی به جای استراماچونی، استقلال در بازی برگشت میزبان پیکان و عبدالله ویسی بود که آن بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. فراز امامعلی برای خودروسازان و علی کریمی هم برای آبی پوشان موفق به گلزنی شد.

اما در سه فصل گذشته، همواره جدال‌های استقلال و پیکان در آزادی با تساوی صفر – صفر به پایان رسیده است. در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم فرهاد مجیدی هدایت آبی‌ها را برعهده داشت و او برابر تیم‌های تارتار و مجتبی حسینی ناکام بود. البته آبی‌ها در فصل قهرمانی، از دقیقه 41 و با اخراج مستقیم سیلوا، 10 نفره بودند.

فصل قبل نیز ساپینتو هدایت استقلال را برعهده داشت که باز هم آبی پوشان در کسب پیروزی ناکام بودند و بازی با پیکان بدون گل به پایان رسید. حالا نکونام امیدوار است که امروز این طلسم عجیب را شکسته و تیمش را برنده از زمین خارج کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار