گوناگون

رضا داودنژاد در خانه ابدی آرام گرفت+ تصاویر

رضا داودنژاد در خانه ابدی آرام گرفت+ تصاویر

مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.

پارسینه: مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه از مقابل خانه سینما با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

این مراسم با اجرای کامران ملکی آغاز شد که وی در ابتدا بیان کرد: رضا از تبار خانواده بود اگر بخواهیم خانواده را در سینما مثال بزنیم او از تبار خانواده بود. خانواده امروز درباره رضا صحبت می‌کنند و امیدواریم امروز مراسمی در شان او داشته باشیم.

شاهرخ بدیعی پدر همسر رضا داوودنژاد به عنوان آغازگر مراسم در سخنانی گفت: برای من داغدار اگرچه سخت اما مایه مباهات است که در چنین جمعی در کنار یاران یکدل سخن بگویم. سوگ نامه ام درباره هنرمندی ارجمند، دامادی پرمهر همچون فرزند، همسری پرمهر است. توانم اندک است و بغض و اندوه گلویم را می‌فشارد. درباره جان جانان سخن گفتن راحت است چون مردم او را با چهره همیشه خندانش حتی در روزهای بیماری می‌شناختند و می‌ستودند و البته سخت است چون در صورت با صداقتش کرامت و نگاهی پر از مهر و عشق به زندگی و همیاری جا گرفته بود که نمی‌شود در چنین مجالی از آن درگذشت.

بدیعی اضافه کرد: اسطوره زندگی او پدر بود و عشق پایدارش تا دم پرواز به همسرش غزل. در طول ۱۵ سال همبستگی اش با ما حتی یک بار خشمش را ندیدیم و برای همه ما یاوری بی منت و یاری رسانی ارزشمند بود و در مقابل سختی‌های زندگی سر خم نمی‌کرد.

وی در پایان سخنانش از حضار درخواست کرد به احترام زنده یاد داوودنژاد بایستند و یک دقیقه سکوت کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار