گوناگون

انتقاد تند یک مرجع تقلید از گرانی ها؛ ملت نباید این قدر رنج بکشند

انتقاد تند یک مرجع تقلید از گرانی ها؛  ملت نباید این قدر رنج بکشند

آیت الله جوادی آملی از شیوه اداره کشور و استمرار دامنه گرانی ها انتقاد کرد و گفت: این گونه اداره کردن ها با گرانی در شان ملت ما نیست.

پارسینه: حضرت آیت الله جوادی آمل از مراجع عظام تقلید در دیدار اخیر خود با جمعی از مسئولین شهرستان آمل، در خصوص انتخابات اظهار داشتند: امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم. ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند، یک؛ و ما را حق شناس و قدردان خون های پاک شهداء قرار بدهد، دو؛ در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت، بزرگی این ممکلت دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، سه؛ و این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم؛ این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

ایشان اظهار داشتند: در همه مسائل اجتماعی ما باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

ایشان بیان داشتند: اگر همه مانند شهداء فکر بکنند، نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی آید قبول می کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود!

 

منبع: شفقنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار