گوناگون

افشای فایل صوتی از سرکرده حزب کومله درباره انتخابات

افشای فایل صوتی از سرکرده حزب کومله درباره انتخابات

در بخشی از این فایل مهتدی می گوید: مشارکت پایین در انتخابات به ما این امکان را می دهد که بر روی تحریم بیشتر ایران مانور دهیم.

پارسینه: رسانه‌ی Wllat اقلیم کردستان در خبری عنوان کرده است اخیرا فایل صوتی دیگری از جلسه عبدالله مهتدی با شورای رهبری در خصوص انتخابات ایران درز پیدا کرده است و به دست این رسانه ی اقلیم کردستان افتاده است که‌ آن به نکات مهمی از اهداف اپوزیسون ایران پرداخته می‌شود.

عبدالله مهتدی دبیر کل گروهک تروریستی کومله در این نشست گفته است: الان باید تمام تمرکز ما بر روی انتخابات ایران باشد و هرچه بتوانیم از مشارکت در آن بکاهیم فردا میتوانیم بهره برداری های زیادی داشته باشیم.

مشارکت پایین در انتخابات به ما این امکان را میدهد که بر روی تحریم بیشتر ایران مانور دهیم.  عبدالله مهتدی مشارکت پایین در انتخابات با ما این امکان را میدهد که خود را نماینده مردم کردستان و ایران معرفی کنیم و از موسسات مختلف در آمریکا و اروپا حمایت مالی جذب نماییم.

مشارکت پایین در انتخابات به ما این امکان را میدهد که تیم جذب خود را مجددا فعال کنیم و از میان جوانان تعداد بیشتری را برای اقدامات مسلحانه جذب نماییم!

 

منبع: صابرین نیوز

ارسال نظر

  • سعید

    دنبال منشا نارضایتی گشتن نمونه از حزب دمکرات نمیخواهد باید خیلی ابله باشی که در کوچه و خیابان نبودی و شاهد از کومله بیاوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار