گوناگون

روحانی: مشکلات کارگران در غوغا‌های سیاسی و انتخاباتی گم نشود

روحانی: مشکلات کارگران در غوغا‌های سیاسی و انتخاباتی گم نشود

پارسینه: رئیس جمهور از کارگران به عنوان ستون فقرات جامعه که همواره پای نظام و کشور ایستاده و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور داشته‌اند، نام برد و گفت: تکریم و بزرگداشت مقام کارگر وظیفه همه ما است.

به گزارش پارسینه ، حجت الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه و در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر ، با بیان اینکه در مقابله با جنگ اقتصادی سه ساله دشمن علیه ملت ایران، کارگران سربازان خط مقدم بوده اند،گفت: دولت با افتتاح طرح های ملی طی یکسال گذشته برای تداوم تولید تلاش کرد و کارگران با فداکاری و ایثار خود در مراکز تولیدی و کارخانجات دشمن را در تحقق اهدافش برای به تعطیلی کشاندن چرخه تولید در کشور ناکام گذاشتند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به آثار و تبعات شیوع ویروس کرونا در جهان و از جمله ایران بر کسب و کارها و اشتغال کارگران، گفت: متاسفانه شیوع این بیماری عالمگیر تاثیرات نامطلوبی روی اشتغال کارگران و اصناف و مشاغل مختلف داشته است اما دولت همه تلاش خود را در این مدت انجام داده که با ارائه تسهیلات و کمک های حمایتی، تا حد توان از بار سنگین این مشکلات بکاهد.

روحانی در ادامه با اشاره به سوء استفاده معاندان و بدخواهان نظام از اعتراضات صنفی جامعه کارگری ایران، گفت: تردیدی وجود ندارد که مشکل جامعه کارگری صنفی بوده و هیچ سویه سیاسی ندارد و این صنف شریف با هوشیاری کامل ضمن بیان مشکلات و مطالبات خود از مسیر صحیح، اجازه بهره برداری سیاسی را به دشمنان و مخالفان کشور و نظام نخواهند داد.

رئیس جمهور مطالبات جامعه کارگری را به حق و درست خواند و تاکید کرد: این مطالبات باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و این وظیفه دولت و همه دستگاه های ذیربط است که نسبت به همه دغدغه ها و انتظارات به حق کارگران پاسخگو باشیم.

روحانی در پایان تاکید کرد: تحقق شعار سال و افزایش تولید در گروی همکاری مثلث بخش خصوصی، دولت و مجلس است و امیدواریم مشکلات کارگری در غوغا‌های انتخاباتی گم نشود و مشکلات کارگران صرفا دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی انتخاباتی قرار نگیرد.

در مراسم امروز همچنین با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تعدادی از برگزیدگان جامعه کارگری کشور تجلیل بعمل آمد.
منبع: پارسینه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار