گوناگون

صراط‌نیوز: چرا رسانه ملی از کلمه امام خامنه ای استفاده نمی کند؟

سایت اصولگرای صراط‌نیوز نوشت:

به گزارش صراط به نقل از انقلاب نیوز ، در منطق شیعه، هر فقیهی که در عصر غیبت عهده دار امورات مؤمنان شود باید نیابت امام زمان علیه السلام را برای او قائل شد و الا حکم او نافذ نخواهد بود و وقتی حکم او نافذ است او امام است، یعنی باید او را امام بدانیم او مطاع است چه امامش بخوانند چه نخوانند.

پس نباید تصور کرد فقیه فعلی جانشین فقیه قبلی است، بلکه او جانشین امام معصوم است، مثلا چه کسی میتوان قبول کند میرزای بزرگ (صاحب فتوای تحریم تنباکو) جانشین شیخ انصاری است، همه ایشان را جانشین امام زمان میدانند لذا ایشان در فتوای معروفشان پای امام زمان را به میان کشیدند و فرمودند:

الیوم استعمال تنباکو بای نحو کان در حکم محاربه با امام زمان است.

امام خامنه ای

رسانه ملی امروزه به یک رسانه فوق ملی بین المللی تبدیل شده است واگر نوایی از ان شنیده بشود یعنی اینکه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواسته است امام خامنه ای اگرچه از لفظ امام خطاب به ایشان راضی نیستند اما عده ای معتقدند که باید نائب امام زمان را در عصر حاضر امام خطاب کرد اما افرادی در صدا و سیما هنوز از کلماتی همچون رهبر انقلاب , رهبر معظم انقلاب , حضرت ایت الله خامنه ای و ... استفاده می کنند البته درست این کلمات و امثالهم را میتوان به کار برد اما بهتر است از رسانه ای مه جمهوری اسلامی ایران را ترویج می دهند از رهبر مسلمین جهان به عنوان امام یاد کند .

رسانه های لبنان , سوریه و برخی کشورهای مسلمان نشین رهبر و مقتدای ما را امام خامنه ای خطاب می کنند چرا ما خودمان باید رهبر کبیر انقلاب را ترویج کنیم و باعث شبهه افکنی بشویم.

در اکثر برنامه های صدا و سیما امام خامنه ای را رهبر کبیر انقلاب یا حضرت ایت الله خامنه ای خطاب و معرفی می نمایند که باعث نگرانی است رسانه ای که باید تبلیغ فرهنگ ایران و اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشد اینچنین فعالیت می کند .

در صدا و سیما متاسفانه افرادی رخنه کرده اند که اعتقاد راسخی به نظام و ارزشهای آن ندارند و صرفا به جهت کار به فعالیت در صدا وسیما نگاه می کنند توجهی به چنین مسائل ندارند .

در مورد این مسئله عده ای در صدا وسیما معتقد هستند که هیچ کس نمی تواند جای امام خمینی را بگیرد البته حضرت آیت الله خامنه ای برای ما محترم است که مطلب واقعا جای تاسف دارد , عده ای دیگر هم از کارکنان سازمان عریض و طویل صدا وسیما معتقد هستند کلمه امام فقط برای ائمه است و متاسفانه هنوز به این مطلب که رهبر امام و پیشوا یعنی چه نرسیده اند .

امام خمینی (ره) فرمود که : ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. و مطلب را بر همه تمام کرد , حال چرا باید شاهد چنین حرکاتی از سوی برخی در رسانه جمهوری اسلامی باشیم و شاهد ترویج چنین حرکت هایی باشیم

وقتي به جاي « امام » شد ، « رهبر » ، « امت » شد « ملت » . يعني عملا سيستم ملت - رهبر انگليسي ها را پذيرفتيم و سيستم امت - امامت امام خميني (ره) را كنار گذاشتيم . وقتي « امت » شد « ملت » ، عناصر امت يعني « خواهران و برادران قرآني » - كه وظايفي مثل امر به معروف و نهي از منكر نسبت به هم دارند - ، تبديل شدند به عناصر ملت يعني « شهروند » و « هموطن .
اما كلمه سوم يعني « عدالت » ؛ مقدس ترين كلمه اي كه در دوره سازندگي ، ابداع و تحميل شد به نظام اسلامي ، كلمه « توسعه » بود. فرق عدالت و توسعه اين بود كه « عدالت » را خدا و پيغمبر (ص) و علي مرتضي (ع) تعريف مي كنند ، اما « توسعه » را صندوق بين المللي پول و بانك جهاني و صهيونيسم هاي عالم .

در عرصه ي بين الملل هم دو كليد واژه ي قرآني « مستكبرين » و « مستضعفين » را اصلاح كردند و گفتند « مستكبرين » فحش و توهين آميز است ! به جايش بگوييم « قدرت هاي جهاني »! خب وقتي گفتي « مستكبرين » بايد با آنها « مبارزه » كني ، اما وقتي گفتي « قدرت هاي جهاني » بايد با آنها « تعامل » كني. « مستضعفين » را هم كردند « قشر آسيب پذير » ؛ يعني آدم هاي بي عرضه اي كه خودشان پذيراي آسيب اند !


تا موقعي كه كليد واژه هاي قرآني امام خميني كه در رأس آنها امام بودن ولي فقيه است احيا نشود ، هر كاري بكنيم ، وصله پينه كردن است.

حالا فهميديم براي چي دشمنان اسلام از لفظ امام استفاده نمي كنند و اين را بايد بدانيم كه هر لعني كه به .... بكنيم ، اين قدر جگر دشمنان نمي سوزد كه بگوييم « امام خامنه اي »


ارسال نظر

  • ناشناس

    چی بگیم منتشر کنید؟

  • مخاطب

    صراط‌نیوز ؛صراطت رو مستقیم کن ! عاقل باش ؛

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار