گوناگون

اماکن گردشگری نباید فضای گناه باشد

پارسینه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اماکن گردشگری نباید فضای گناه باشد و برنامه‏های فرهنگی باید در فضاهای گردشگری اجرا شود.

سردار محمدرضا نقدی امروز در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار، فرمانده سپاه استان سمنان و برخی از مدیران دستگاه‏های اجرایی در دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نیاز به فرهنگ‏سازی احساس می‏شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد این فرهنگ می‏توان نتایج اقدامات این شوراها در سطح محله منتشر کرد و به آگاهی افراد رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این امر باید در آموزش و پرورش و نهادهای مختلف ترویج و نمونه‏های موفق به صورت مصداقی بیان شود.

نقدی افزود: فضاهای موجود در اماکن گردشگری نباید فضای گناه باشد؛ باید این فضاها را با استفاده از آثار فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی برای جوانان و نوجوانان و ... دگرگون کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: به بحث امر به معروف و نهی از منکر باید به شکل تخصصی در اصناف و اقشار بسیج پرداخته شود.

نقدی افزود: باید در بازار، اصناف مختلف آسیب‏ها و منکرات موجود در صنف خود را شناسایی و برای رفع آن به شکل موثر اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار