گوناگون

واکنش «عمار حکیم» به حمله تروریستی دمشق؛ جامعه جهانی اقدام فوری کند

واکنش «عمار حکیم» به حمله تروریستی دمشق؛ جامعه جهانی اقدام فوری کند

عمار حکیم در پیامی ضمن محکوم کردن شدید حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، این اقدام را نقض صریح همه معاهدات بین‌المللی دانست و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی ضد این رژیم شد.

به گزارش مهر، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را که به شهادت شماری از کارکنان و مستشاران در آن انجامید به شدت محکوم کرد.

عمار حکیم حمله به اماکن دیپلماتیک کشورها را مردود دانست.

وی از جامعه جهانی خواست که برای توقف نقض مکرر حاکمیت کشورهای دیگر از سوی رژیم صهیونیستی به اقدامی فوری دست زند.

رئیس جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که این حمله نقض صریح همه عرف‌ها و معاهدات بین‌المللی است که به موجب آنها سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک حریم امن هستند و هیچ طرف حق ندارد آنها را درگیر منازعات کند.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در پایان از خداوند برای شهیدان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب کرد.

گفتنی است که تلویزیون سوریه غروب امروز از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به ساختمان دیپلماتیک ایران در دمشق در منطقه المزة واقع در دمشق خبر داد. حسین اکبری سفیر ایران در دمشق در تشریح جزئیات این حمله تروریستی گفت که این ساختمان با ۶ موشک پرتاب شده توسط جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت. آقای اکبری ادامه داد که احتمالاً بین ۵ تا ۷ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند و آمار دقیق بعد از آواربرداری کامل منتشر خواهد شد.

این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد. کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد. خبرنگار المیادین از شهادت سردار محمد رضا زاهدی فرمانده سپاه قدس در لبنان و سوریه در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

 

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    چشم منتظر دستور حضرت عالی بودیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار