گوناگون

Bell ۳۶۰ Invictus ؛ نسل جدید هلیکوپترهای شناسایی و تهاجمی آمریکایی با قابلیت سرعت و چابکی بالا+ فیلم

Bell 360 Invictus ؛ نسل جدید هلیکوپترهای شناسایی و تهاجمی آمریکایی با قابلیت سرعت و چابکی بالا+ فیلم

هلیکوپتر Bell 360 Invictus یک طرح بر پایه فناوری موجود در هلیکوپتر Bell 525 Relentless است.

به گزارش پارسینه، هلیکوپتر Bell 360 Invictus از انواع هواپیماهای تهاجمی و شناسایی جدیدی است که توسط شرکت Textron ساخته شده است تا قابلیت کشندگی، بقا و برد گسترده ای را برای هوانوردی ارتش آمریکا ارائه دهد.

قابلیت مانور هلیکوپتر Bell 360 Invictus چه در شهرهای بزرگ و چه در زمین‌های ناهموار روستایی، سرعت، برد و چابکی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند. روتور قوی، مفصلی، بال مشترک بالابر و روتور دم بهینه شده، تطبیق پذیری را برای عملیات های حمله و شناسایی در هر محیطی امکان پذیر می کند.

کشندگی: این هلیکوپتر همیشه برای پایان مبارزه آماده است، از یک توپ ۲۰ میلی‌متری و همچنین محموله داخلی پشتیبانی می‌کند که دارای یک پرتابگر جلوه‌های مدولار برای قرار دادن مهمات فعلی و آینده است.ترکیب حسگرهای پیشرفته و اثرات پرتاب هوایی، آگاهی از وضعیت را افزایش می دهد و کشندگی را در سراسر طیف چند دامنه ای افزایش می دهد.

خدمه این هلیکوپتر دو نفر است و سرعت کروز آن ۲۱۰ مایل در ساعت است(۳۳۰ کیلومتر در ساعت است).

سیستم Fly-by-Wire اثبات شده بر روی هلیکوپتر Bell V-280 Valor و Bell 525 Relentless، سیستم کنترل پرواز دیجیتال پیشرفته Bell است که فناوری‌های بالغ را برای عملکرد نسل بعدی هماهنگ می‌کند در حالی که یک مسیر ارتقا به قابلیت‌های سطح بالاتر، مانند عملیات پرواز با خدمه بهینه، ارائه می‌دهد.

این هلیکوپتر تیم‌های تاکتیکی را با آویونیک و چابکی مورد نیاز برای موفقیت مأموریت مجهز می‌کند.

کاهش زمان و هزینه ساخت، مونتاژ و کار مجدد ناشی از رویکرد برنامه بل، همراه با سرمایه‌گذاری در فناوری‌های تولید پرسرعت هواپیماهای بالابر عمودی آینده، سبب شد تا این هواپیما مطابق با مشخصات و به موقع اجرا شود.

هوانوردی ارتش همیشه آماده عملیات در محیط های بسیار پیچیده است. ما می دانیم که برای دستیابی به میزان آمادگی در بالاترین محیط رزمی OPTEMPO چه چیزی لازم است. این دانش برای اجرای Bell 360 Invictus با استفاده از روش های اثبات شده برای کاهش تعمیر و نگهداری و آماده نگه داشتن هواپیما برای استقرار سریع اعمال خواهد شد.

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • قدرت طهماسبی

    ایران باید به این سطح از پیشرفت برسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار