گوناگون

پهپاد منحصر به فرد روسی با ترکیب هواپیما و هلیکوپتر / قابلیت عجیب فرود عمودی در پهپاد جدید روسی+ فیلم

پهپاد منحصر به فرد روسی با ترکیب هواپیما و هلیکوپتر / قابلیت عجیب فرود عمودی در پهپاد جدید روسی+ فیلم

پهپاد جدید روسی با نام BTS VAB می تواند به شکل عمودی از زمین بلند شود و فرود بیاید.

به گزارش پارسینه به نقل ازAvia-pro.net شرکت هواپیمایی متحد (UAC) آزمایش‌های موفقیت‌آمیز یک نمونه اولیه از پهپاد ابتکاری BTS-VAB را که توسط متخصصان دفتر طراحی سوخو در روسیه توسعه داده شده است، را گزارش کرد. این پهپاد پیشرفته یک راه حل موثر در زمینه لجستیک حمل و نقل است، زیرا استفاده از آن به سایت های تخصصی و زیرساخت های فرودگاهی برای برخاستن و فرود نیاز ندارد. این مسأله باعث می شود وسیله نقلیه ای ایده آل برای تحویل کالا به سکونتگاه های دوردست و صعب العبور باشد.

توسعه دهندگان به ویژه بر طراحی منحصر به فرد پهپاد تأکید کردند که ویژگی های یک هواپیما و یک هلیکوپتر را ترکیب می کند. این امر از طریق یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک سیستم محرکه بالابر الکتریکی برای برخاستن و فرود عمودی و یک موتور محرکه پیستونی برای پرواز افقی به دست می آید. این راه‌حل فنی ، سبب می شود که پهپاد مصرف سوخت بسیار بالایی داشته باشد و بدون ایجاد زیرساخت‌های فرودگاهی گران‌قیمت عمل کند.

پهپاد BTS VAB برای پرواز در فاصله ۵۰۰ کیلومتری از پایگاه طراحی شده است و قادر است محموله هایی با وزن تا ۳۰۰ کیلوگرم را حمل کند. 

علاوه بر این پهپاد جدید روسیه می تواند سلاح یا تجهیزات شناسایی را در خود جای دهد.

گفتنی است سرویس مطبوعاتی UAC تاکید کرد که آزمایش های موفقیت آمیز پرواز سیستم کنترل برخاست و فرود عمودی این پهپاد راه را برای اجرای بیشتر این پروژه باز می کند که مستلزم ایجاد یک سیستم خدمات حمل و نقل و لجستیک کاملاً جدید است.

حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار