گوناگون

انتقال جسد به بانک برای خالی کردن حساب متوفی!+عکس

انتقال جسد به بانک برای خالی کردن حساب متوفی!+عکس

دو زن در اوهایو در یک مورد عجیب دزدی با این اتهام روبرو هستند که در آن مرد مرده‌ای را به بانکی برده‌اند تا ۹۰۰ دلار آمریکا از حسابش برداشت کنند.

پارسینه:   لورین بی فرالو، ۵۵ ساله، و کارن کاسبوم، ۶۳ ساله، متهم‌اند که در۴ مارس جسد داگلاس لیمن، ۸۰ ساله، را با خودروی شخصی به شعبه اتوبانکی در شهر آشتابولا (Ashtabula) واقع در ایالت اوهایو برده و از حساب او برداشت کرده‌اند.

پس از برداشت مبلغی ۹۰۰ دلاری، زنان جسد آقای لیمن را در اورژانس مرکز پزشکی شهر آشتابولا رها کردند.

رابرت استل، رئیس پلیس آشتابولا در ۷ مارس، اعلام کرد که یکی از زنان چند ساعت بعد با بیمارستان تماس گرفت و برخی اطلاعات شخصی درباره آقای لیمن ارائه کرد که همین اقدام موجب شناسایی او شد.

سپس ماموران پلیس به خانه آقای لیمن اعزام شدند. زنان نیز در برابر پرسش‌های پلیس مدعی شدند که آقای لیمن اوایل روز ۴ مارس در منزل شخصی‌اش درگذشته است.

علت مرگ آقای لیمن در حال حاضر ناشناخته است و مقامات گفته‌اند که کالبد شکافی برای تعیین علت مرگ او ممکن است هشت ماه طول بکشد.

لورین بی فرالو و کارن کاسبوم با وجود این که با آقای لیمن نسبت خویشاوندی نداشته‌اند، با او زندگی می‌کردند. آن‌ها جسد او را با کمک شخص سومی که نامش فاش نشده، به داخل وسیله نقلیه خود منتقل کردند.

 

photo_2024-03-10_16-59-13

 

جسد آقای لیمن در صندلی جلوی وسیله نقلیه قرار گرفته بود تا کارکنان بانک بتوانند او را ببینند و مجوز برداشت را صادر کنند. رئیس پلیس آشتابولا تایید کرده که بانک پیشتر اجازه داده بود که همراهان آقای لیمن بتوانند از حساب او برداشت کنند.

آسوشیتدپرس گزارش داده که این زنان به دلیل بدهی‌های سنگینی که باید پرداخت می‌کردند، مجبور به دزدی شده‌اند.

15652761

نیویورک پست نیز گزارش داده که این دو زن پیشتر به اتهام نگهداری مواد مخدر و دزدی محکوم شده بودند. آن‌ها این بار هم به دزدی و سوء استفاده فاحش از جسد متهم شده‌اند که در صورت اثبات هر یک از این اتهام تا یک سال به زندان محکوم می‌شوند.

منبع: یورونیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار