گوناگون

پیش‌بینی باورنکردنی نوستراداموس درباره شاه انگلیس

پیش‌بینی باورنکردنی نوستراداموس درباره شاه انگلیس

نوستراداموس بالکان پیش بینی کرده است که سلطنت چارلز ممکن است در سال جاری پس از تشخیص سرطان، پایان نابهنگامی داشته باشد.

پارسینه: به نقل از روزنامه مترو، بابا وانگا معروف به نوستراداموس بالکان یک عارف بلغاری که پس از نابینا شدن در جریان طوفان شن مدعی شد که خداوند به وی بینایی واقعی و توانایی دیدن آینده را هدیه داده است توانایی‌ای که باعث ترساندن همنوعان اش شده بود.

وانگا در سال ۱۹۹۶ درگذشت و پیشگویی‌هایی را تا سال ۵۰۴۹ میلادی انجام داده بود یعنی زمانی که او گمانه زنی کرد جهان به پایان خواهد رسید.

نوستراداموس پیش بینی کرده است که سلطنت چارلز ، شاه انگلیس ممکن است در سال جاری پس از تشخیص شوک سرطان، پایان نابهنگامی داشته باشد.

نوستراداموس که رویدادهایی از جمله 11 سپتامبر و بحران هزینه های زندگی را پیش بینی کرده بود، در سال 1555 در کتاب Les Propheties خود 942 پیش بینی برای آینده کرده است. در یکی از این پیش‌بینی‌ها نوشته است که در سال 2024 شاه جزایر به زور به بیرون رانده می‌شود و جانشین‌ش کسی است که هیچکس انتظار ندارد.

نوستراداموس پیش‌بینی‌های دیگری در مورد خانواده سلطنتی کرده بود از جمله اینکه ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی خواهد مرد.

در روزهای اخیر کاخ باکینگهام تایید کرد که پادشاه چارلز پس از جراحی اخیرش به سرطان پروستات مبتلا شده است.

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    چطوری هاست این چرت و پرت داموس اتفاقاتی که پیش بینی میکنه مثلا!!!! ارواح باباش بعد اتفاق ترجمه میشه !!!!! بابا بی خیال یه ایلو میناتی طراح نقشه راه هست فقط !!!!! یه جور فراماسونر اولیه اتاق سایه و فرمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار