گوناگون

استقبال رسمی از پیکر شهیدان آل‌هاشم و رحمتی در فرودگاه تبریز+ فیلم

استقبال رسمی از پیکر شهیدان آل‌هاشم و رحمتی در فرودگاه تبریز+ فیلم

پس از تشییع باشکوه امروز‌ شهدای خدمت در تهران، پیکر شهید آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای تشییع و خاکسپاری به تبریز منتقل شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم؛ پس از تشییع باشکوه امروز‌ شهدای خدمت در تهران، پیکر شهید آل‌هاشم   نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای تشییع و خاکسپاری به تبریز منتقل شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی فردا پنجشنبه ساعت 9:30 از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود. پیکر شهید آیت الله آل هاشم پس از تشییع برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد.

تراب‌محمدی ادامه داد: پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم نیز بعد از ظهر همان روز برگزار می‌شود. مراسم ترحیم و شام غریبان با هم از ساعت 16:30 تا 19 در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

وی در خصوص مراسم تدفین استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز گفت: پیکر شهید رحمتی پس از تشییع به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و در مراغه نیز پس از تشییع توسط مردم این شهر،  روز جمعه در گلزار شهدای گلشن مراغه به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم گفت: آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر «مالک رحمتی» ساعت 10 روز جمعه پیش‌رو مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

مرتضی مینویی افزود: تشییع و تدفین این شهید راه خدمت از مقابل مسجد شهدا به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز در میدان مصلی، پیکر مطهرش به گلزار گلشن شهدا انتقال می‌یابد.

به گفته وی مجلس ترحیم فرزند برومند مراغه شهید دکتر «مالک رحتمی» و بزرگداشت شهدای راه خدمت ساعت 16 تا 18.30 همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 6.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار