گوناگون

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای بین‌شهری

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای بین‌شهری

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری اردیبهشت از ۲۱ فروردین، گفت: فروش بلیت‌ قطارهای حومه‌ای از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود.

غلامحسین ولدی شامگاه دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای بین‌شهری برای اردیبهشت در تمام محورها، اظهار کرد: این پیش فروش برای مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول خرداد از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

وی درباره پیش‌فروش حضوری بلیت‌ها، افزود: این مهم از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ با اشاره به پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حومه‌ای، گفت: پیش فروش قطارهای مسافری حومه‌ای برای اول تا ۳۱ اردیبهشت نیز از ساعت هشت صبح روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز می‌شود.

ولدی تصریح کرد: بلیت قطارهای حومه‌ای در مسیرهای رفت‌ و برگشت تهران - قم، تهران - جمکران، زاهدان - خاش، مشهد - سرخس و تبریز - جلفا فقط در آدرس اینترنتی ticket.rai.ir به فروش می‌رسد.

وی از مردم‌ خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار