گوناگون

نتیجه کالبدشکافی پزشک زن لرستانی اعلام شد

نتیجه کالبدشکافی پزشک زن لرستانی اعلام شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت:طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مرحوم بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است.

به گزارش پارسینه،  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان در خصوص فوت مرحوم پرستو بخشی، پزشک زن لرستانی به تشریح جزئیات موضوع پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان افزود: به علت فوت خانم بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی‌های تخصصی از سوی مرجع یاد شده علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم‌شناسی و آسیب‌شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین شده است و با توجه به تمام علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می‌شود.

همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

 چهارم فروردین سال‌جاری بود که خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد، وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

 

منبع: ایمنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار