گوناگون

سردار گودرزی اعلام کرد؛

کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور

کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.

پارسینه: سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

سردار گودرزی در ادامه افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی کشور گفت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۲۸ رأس دواب و هلاکت یک قاچاقچی، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تیغه خشاب، به همراه مهمات مربوطه، مقادیری مواد منفجره، یک عدد بیسیم دستی، یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش که در مجموع یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر را شامل می‌شود، کشف کنند

وی تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سو استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار