گوناگون

بارش یک متر برف در ارتفاعات این استان

بارش یک متر برف در ارتفاعات این استان

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد و گفت: بارش برف در آلاشت و کلاردشت نزدیک به یک متر رسید.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا؛ احمد اسدی با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران از بارش ۷۰ و ۸۰ سانتی‌متری برف در آلاشت و کلاردشت خبرداد و اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز دوشنبه ۷ اسفند، ابری و سرد، گاهی با بارندگی، در دامنه‌ها و ارتفاعات مه آلود است و گاهی با بارش برف و از شب با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

وی گفت: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌ی جاری، آسمان استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و در میان بند و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به وضع هوای استان در روزهای چهارشنبه شب و پنج‌شنبه پایان هفته گفت: آسمان استان، ابری با بارندگی، در میان‌بند و ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش نسبی دما و وزش باد، از اواخر پنجشنبه شب از سمت غرب استان با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

اسدی افزود: در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲اسفند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار