گوناگون

در پی سفر معاون درمان وزارت بهداشت به شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد عنوان شد:

خریداری تجهیزات پیشرفته بیمارستان ۲۲۲ تخت‌خوابی؛تجهیز بیمارستان عباس‌آباد به پنج دستگاه دیالیز دیگر

خریداری تجهیزات پیشرفته بیمارستان 222 تخت‌خوابی؛تجهیز بیمارستان عباس‌آباد به پنج دستگاه دیالیز دیگر

دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی با سفر به غرب مازندران از پروژه بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی امام خمینی تنکابن و بیمارستانهای‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد بازدید کرد.

پارسینه: دکترکریمی که در راس هیاتی از مدیران وزرات بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به همراه دکتر محسنی دبیر اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر حسینی نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به این حوزه انتخابیه سفر کرده بود، پس از بازدید بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی تنکابن عنوان کرد:

عملیات ساختمان بیمارستان به اتمام رسیده و با تکمیل محوطه، بیمارستان بزودی آماده افتتاح می‌شود. وی با اشاره به خریداری تجهیزات بیمارستان ۲۲۲ تخت خوابی تنکابن افزود:

تجهیزات با فن‌آوری بالای بیمارستان چون دستگاه‌ سی تی اسکن نیز خریداری شده و به زودی تحویل بیمارستان می‌شود.

معاون وزیر بهداشت همچنین از اورژانس جدید بیمارستان شهیدرجایی ودیگر بخش‌های این بیمارستان دیدن کرد و در جریان کاستی‌های آن قرار گرفت و در خصوص رفع این کاستی ها دستور ات لازم را صادر کرد.

کریمی در ادامه نیز باحضور در شبکه بهداشت و درمان رامسر و پس از شنیدن گزارش دکتر رزا پورسید از وضعیت کادر تخصصی پزشکی بیمارستان رامسر دستورات لازم را در خصوص رفع کمبودها صادر کرد. 

معاون درمان وزارت بهداشت، باتوجه به فاصله جغرافیایی غرب استان ازساری، استقرار عملی دانشکده علوم پزشکی وخدمات درمانی غرب مازندران را اقدام اصولی برای ارتقای بهداشت و درمان غرب استان برشمرد و با تصریح بر تصویب تاسیس این دانشکده در شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی از اراده وزارت متبوعش در اجرای عملی آن خبر داد.

دکتر کریمی ازآمادگی وزارتخانه متبوع خود برای ساخت مرکز منتخب جامع سلامت کتالم و ساداتشهر خبر داده و در جریان بازدید از بخش جدید اتاق عمل بیمارستان امام سجاد رامسر، از دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواست باتوجه به تامین اعتبار ملی از سوی وزارت بهداشت و درمان، برای اتمام بخش یادشده تسریع کند.

وی همچنین برای تامین تجهیزات جدید این بیمارستان دستورات لازم را صادر کرد. معاون درمان وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی از بیمارستان آیت الله خامنه ای عباس‌آباد نیز بازدید کرد.

وی باتوجه به ازدحام بیماران بخش اورژانس عباس‌آباد، خواستار اتخاذ تدابیر لازم و تامین پزشک برای کاهش معطلی بیماران اورژانسی شد. وی هچنین پس از بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان برای تهیه پنج دستگاه دیالیز دیگر اعلام آمادگی نمود.

کریمی با تاکید بر ارائه خدمات پزشکی پایه در بیمارستان عباس‌آباد بر ایجاد بخش تخصصی چشم پزشکی به عنوان بخش پیشتاز تاکید کرد.

گفتنی است در این سفر دکتر واعظی مدیرکل تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی، دکتر فرخی قائم مقام امور مجلس وزارت یادشده، دکتر محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و تنی چندان مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.

در خلال بازدیدها دکتر عالیه علوی، دکتر رزا پورسید و خانم دکتر پوررنگ مدیران شبکه بهداشت درمان سه شهرستان غرب گزارش وضعیت مراکز درمانی و مادر درمانی آن را ارائه کردند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار