گوناگون

درگیری دو راننده به‌خاطر مسافر گذری فاجعه آفرید

درگیری دو راننده به‌خاطر مسافر گذری فاجعه آفرید

درگیری لفظی دو موتورسوار بر سر مسافر در خیابان جمهوری به چاقو کشی و قتل منجر شد.

دیروز تلفن کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به صدا درآمد و ماموران از وقوع قتلی خبر دادند که پس از درگیری دو موتورسوار اتفاق افتاده بود.

ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی که در صحنه درگیری حضور یافته بودند به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند دو موتورسوار که مسافرکشی می‌کردند با هم درگیر شدند و مشاجره لفظی آن‌ها به درگیری فیزیکی، چاقوکشی و در نهایت مجروح شدن یکی از دو طرف درگیری و فرار دیگری منجر شد و موتورسوار مجروح به خاطر آسیب وارده از چاقو و خونریزی جان خود را از دست داد.

 

به این‌ترتیب بازپرس کشیک قتل دستور حضور تیم‌های تحقیقات جنایی پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل درگیری مرگبار را صادر کرد.

شاهدان در تحقیقات به ماموران گفتند: اینجا پاتوق موتورسوارانی است که مسافرکشی می‌کنند. قاتل و مقتول سر مسافر با هم درگیر شدند. درگیری آن‌ها با اعتراض یکی از آن‌ها شروع شد و بعد به داد و فریاد و دست آخر چاقوکشی منجر شد که موتورسواری که چاقو را زد فوری فرار کرد.

در حال حاضر با دستور بازپرس جنایی این پرونده جسد مقتول برای معاینات دقزق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم فراری آغاز شده است.

 

منبع: خبرگردون

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار