گوناگون

روش های تبلیغات در روبیکا

روش های تبلیغات در روبیکا

تبلیغات در روبیکا یک روش کارامد در راستای دیده شدن کانال و صفحه کاربری روبینو است.

پارسینه: تبلیغات در روبیکا یک روش کارامد در راستای دیده شدن کانال و صفحه کاربری روبینو است. روبیکا چگونه می‌تواند کانال شما را معرفی کند؟ روش‌های تبلیغ در روبیکا چگونه است؟ امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های خدماتی و ارتباطی در گوشی‌های همراه، برای افرادی که به‌دنبال راحتی در انجام کارهای روزمره‌شان هستند، حیاتی است.

با پیشرفت فناوری و به‌ویژه با شیوع ویروس کرونا، این اپلیکیشن‌ها به مرکزیت فعالیت‌های روزانه افراد تبدیل شده‌اند. برای کسب‌وکارها نیز، فرصت‌های تبلیغاتی در این فضاها بسیار بزرگ است. اپلیکیشن‌هایی مانند روبیکا، بله، سروش و ایتا می‌توانند به عنوان پلتفرم‌های مؤثر برای تبلیغات شما مورد استفاده قرار گیرند. راهنمالند، ارائه‌دهنده بهترین خدمات حساب‌های مجازی قصد دارد تا شما را با روش‌های تبلیغات در روبیکا آشنا نماید.

روش های تبلیغات در روبیکا

برای تبلیغات در روبیکا لازم است تا از طریق بخش پیام‌رسان و روبینو محتواهای خود را منتشر کنید. در اینجا، دو راه تبلیغاتی در این برنامه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1. استفاده از پیام‌رسان

یکی از روش‌های تبلیغات در روبیکا استفاده از پیام‌رسان‌ها است. در این روش، ابتدا باید یک کانال برای دیده‌شدن و فروش تأسیس کنید. این کار هزینه‌ای از شما نمی‌گیرد و برای همه افراد در دسترس است. پس از تأسیس کانال، با انتشار لینک کانال، افراد را به کانال دعوت کنید. علاوه‌بر این می‌توانید از طریق خود برنامه، مخاطبان موجود در موبایل را به کانال دعوت نمایید.

باید توجه داشت که به دلیل نوپا بودن کانال، امکان داشتن حجم فروش بالا از این طریق وجود ندارد. برای افزایش حجم فروش، باید تمرکز زیادی بر روی بخش تولید محتوا و پست گذاری در این بستر داشته باشید. در صورت داشتن یک کسب و کار کوچک، توصیه می‌شود خودتان محتوا را تولید کرده و پست نمایید.

اغلب کسب‌وکارهای نوپا از خرید ممبر فیک روبیکا در راستای افزایش جامعه آماری و ثبات متوسط کانال خود استفاده کرده‌اند. شما نیز می‌توانید این خدمات را از وب سایت رسمی راهنمالند یا سایر همکاران خریداری و از این خدمات ارزنده بهره‌مند شوید.

2. از طریق روبینو

از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه در راستای تبلیغات در روبیکا بخش روبینو است. طراحان روبیکا با الهام از EXPLORE اینستاگرام، به طراحی بخش روبینو پرداختند. در روبینو، همانند اینستاگرام، می‌توانید وب‌گردی کنید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید. روبیکا در قسمت سربرگ، محتواها را در دسته‌بندی‌های مختلفی برای کاربران قرار داده است.

این دسته‌بندی باعث شده تا محتواها با نظم بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند از مطالب یک حوزه خاص استفاده کنند. این ویژگی علاوه بر مخاطبان، به صاحبان کسب‌وکارها هم کمک می‌کند؛ به عنوان مثال، یک فرد که قصد یادگیری نحوه پخت یک غذای جدید را دارد، می‌تواند به بخش آشپزی مراجعه کند. از این به بعد، صاحبان کسب‌وکارهای مربوط به آشپزی می‌توانند با تولید محتوای مناسب و جذاب، مخاطبان را به خود جذب کنند.

3. دستورالعمل‌های تبلیغات در روبیکا

ما در این زیر به مهم‌ترین دستورالعمل‌های تبلیغات در روبیکا می‌پردازیم.

  1. استفاده از روبینو: یکی از دستورالعمل‌ها برای تبلیغ کانال، استفاده از بخش روبینو است. سعی کنید محتوای حرفه‌ای‌تری را در پیج خود منتشر کنید. ورود به روبیکا را مانند ورود به یک بازار بزرگ در نظر بگیرید؛ در یک بازار بزرگ، مغازه‌های زیادی وجود دارند که به فروش یک محصول خاص مشغول هستند.

به عنوان مثال، در بازار موبایل، همه به فروش موبایل و لوازم جانبی آن مشغولند؛ چگونه برخی از مغازه‌ها به راحتی می‌توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند؟ ویترین!! ویترین مغازه‌ها تعیین می‌کند که کدام فروشگاه بیشترین فروش را دارد.

  1. روبینو به عنوان ویترین مغازه خود بدانید: هر چقدر ظاهر کانال و روبینوی شما جذاب‌تر، زیباتر و ساده‌تر باشد، تبلیغات در روبیکا مؤثرتر خواهد بود.
  2. از هشتگ استفاده کنید: اغلب فروشنده‌ها جنس را درون کیسه‌هایی قرار می‌دهند که نشان تجاری خودشان بر روی آن ثبت شده است؛ این روش تبلیغات در روبیکا دو مزیت دارد. اول اینکه نام و نشان تجاریشان بیشتر دیده می‌شود و دوم اینکه درصورت رضایت مشتری از جنس خریداری شده، وی برند مغازه را تبلیغ می‌کند و باعث جذب مشتری می‌شود.

شما هم نام تجاری خود را در همه پست‌های روبینوی خود درج کنید. این امر باید هم به صورت هشتگ‌گذاری و هم در محتوایی که تولیدکرده‌اید صورت پذیرد.

images_1716798128_665442b03d783

  1. تبادل کنید: بدون هزینه ترین روش تبلیغات در روبیکا تبادل است. اگر دنبال‌کننده‌های شما با کانال یا پیج روبینوی فرد دیگری برابر است از او بخواهید که کسب و کار شما را تبلیغ کند؛ شما هم در مقابل، کسب و کار او را تبلیغ کنید.
  2. برای جذب مخاطب در کانال روبیکا: بهتر است تخفیف‌ها و جشنواره‌هایی را با محوریت جذب مخاطب در کانال روبیکا ارائه دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در کانال و صفحه خود اعلام کنید که در صورت رسیدن کانال به هزار عضو، 20 درصد تخفیف برای تمامی محصولات در نظر گرفته خواهد شد.
  3. برخورد مناسب با مشتری‌ها: حساسیت زیادی برای نحوه چت کردن با مشتری‌ها داشته باشید و از کلمات محترمانه برای ارتباط با آن‌ها استفاده کنید. در این مورد، افراط همیشه مفید نیست؛ مخاطبان علاقه زیادی به فروشنده‌هایی که از لحن رسمی بیش از حد استفاده می‌کنند، ندارند.
  4. جشنواره یا تخفیف دروغین ارائه ندهید: هنگام ارائه تخفیفات و جشنواره‌ها، بهتر است واقعیت را حفظ کنید و وعده‌های درستی ارائه دهید. مشتریان بیشتر به وسیله تخفیفاتی که واقعیت دارند به شما مراجعه می‌کنند. بنابراین، در انتخاب و عملکرد روش های تبلیغات در روبیکا دقت نمایید.

تبلیغات در روبیکا گزینه‌ای برای پیشرفت

تبلیغات در روبیکا به عنوان یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار و محبوب در ایران، فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و برندها فراهم می‌کند تا محصولات خود را تبلیغ و ترویج کنند. با توجه به تعداد بالای کاربران فعال و جامعه گسترده روبیکا، این پلتفرم به عنوان یک کانال مؤثر در جذب مشتریان و افزایش شناخت برندها استفاده می‌شود.

این پلتفرم با تحلیل داده‌های کاربری و الگوریتم‌های پیچیده خود، به شما کمک می‌کند تا نتایج بهینه و بیشتری در تبلیغات خود داشته باشید.

برای استفاده از این پلتفرم، می‌توانید با روبیکا تماس بگیرید و برنامه‌های تبلیغاتی خود را با هدف‌گذاری دقیق و استفاده از ابزارهای پیشرفته آن، طرح‌ریزی کنید. همچنین، با استفاده از گزینه‌های تبلیغات درون برنامه‌ی روبیکا، می‌توانید نظارت و پاسخگویی به عملکرد تبلیغات خود را نیز انجام دهید.

اگر به‌دنبال استفاده از خدمات سریع و آسان وب‌سایت‌های اینترنتی برای صفحه یا کانال روبیکا – روبینوی خود هستید، راهنمالند با سابقه یک دهه فعالیت در این عرصه بهترین و منصف‌ترین فروشنده در حال حاضر است. هم اکنون می‌توانید در این وب سایت اقدام به خرید ویو روبیکا، خرید ممبر کانال روبیکا، خرید ری اکشن روبیکا، خرید دنبال‌کننده روبینو، خرید شیر پست و .. نمایید.

روبیکا فضای منحصر به‌فردی را بین کاربران خود برقرار می‌کند و با استفاده از تبلیغات در این پلتفرم و استفاده از خدمات مجازی راهنمالند، می‌توانید به طور موفقیت‌آمیزی در آن به کسب درآمد بپردازید.

بررسی سؤالات متداول

تعرفه تبلیغات در روبیکا چقدر است؟

برای تعیین تعرفه تبلیغات در روبیکا عوامل مختلفی تأثیرگذار است؛ اما به طور کلی نوع تبلیغات بسیاری از تصمیمات مرتبط با تعرفه را تعیین می‌کند. همچنین، هر نوع تبلیغات در روبیکا ممکن است بر اساس شرایط ویژه شما نرخ متفاوتی داشته باشد.

مزیت اصلی روبیکا برای تبلیغات نسبت به پلتفرم‌های خارجی چیست؟

آن‌چه باعث می‌شود اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی خارجی برای تبلیغات شرایط بهتر و مساعدت‌تری داشته باشد، این است که تقریباً تمامی کاربران آن متشکل از افراد واقعی ایرانی هستند و این امر شرایط مناسبی را برای تبلیغات در روبیکا فراهم کرده است.

کدام بخش از روبیکا شرایط بهتر و مطلوب‌تری برای تبلیغات دارد؟

انتخاب بخش مناسب برای تبلیغات در روبیکا کاملاً به شرایط، توانایی‌ها و تفکرات شخصی شما بستگی دارد. به عبارت دیگر، اگر توانایی بیشتری در زمینه تولید کانال و گروه و همچنین جذب اعضای واقعی را دارید، ممکن است فعالیت تبلیغاتی در بخش پیام‌رسان روبیکا برای شما بهتر باشد. اما اگر در زمینه ساخت پیج، تهیه پست‌های تبلیغاتی و جذب ممبرهای کارامد هستید، خوب است که تبلیغات خود را در بخش روبینو انجام دهید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار