گوناگون

جزئیات تازه‌ای از اعترافات متهمان حمله تروریستی مسکو

جزئیات تازه‌ای از اعترافات متهمان حمله تروریستی مسکو

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، متهمان حمله تروریستی سالن کنسرت «کروکوس» در مسکو اسم هماهنگ‌کننده عملیات را اعلام کرده و گفتند، مردی با آنها تماس گرفت و وعده یک میلیون روبل داد.

به گزارش ایسنا، ویدیویی از بازجویی این تروریست‌ها توسط سرویس امنیت فدرال روسیه منتشر شده که نشان می‌دهد این افراد اعلام کردند فردی به نام «سیف‌الله» با آنها تماس گرفته و وعده یک میلیون روبل (۱۰ هزار و ۹۸۴ دلار) داد تا آنها عملیات تروریستی ۲۲ مارس را انجام دهند.

به نقل از شبکه خبری راشا تودی، سرویس امنیت فدرال روسیه همچنین گزارش کرد: یکی از متهمان در جریان این بازجویی‌ها گفت، سیف‌الله به ما گفت که به اوکراین، کی‌یف برویم. آنها به ما یک میلیون روبل می‌دهند.

یکی دیگر از متهمان سازماندهی این حمله تروریستی در مورد کمک هایی که هنگام عبور از مرز اوکراین به آنها وعده داده شده بود، گفت و ادامه داد: ما بعد از حمله به کی‌یف می‌رفتیم و در آنجا منتظر پول می‌ماندیم. سیف‌الله به ما گفت که منتظر ما در مرز اوکراین است تا به ما برای عبور از مرز کمک کند و به کی‌یف برویم.

وی افزود: سیف‌الله به ما گفت که من به شما زنگ می‌زنم و می‌گویم که چه کار کنید.

در جریان حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرتی در مسکو، ۱۴۴ نفر کشته و ۵۵۱ نفر دیگر نیز زخمی شدند. ۱۱ نفر از جمله چهار عامل اصلی این حمله دستگیر شده‌اند. کمیته تحقیقات روسیه گفته که بازرسان متوجه شواهدی درباره ارتباط عاملان این حمله تروریستی با ملی‌گرایان اوکراینی شده‌اند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار