گوناگون

خط و نشان تند الهام علی اف برای ارمنستان و ایران

خط و نشان تند الهام علی اف برای ارمنستان و ایران

رئیس جمهور آذربایجان می‌گوید که ارمنستان و حامیانش فکر می‌کردند هیچ مجازاتی در انتظارشان نیست!

پارسینه: رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در اظهاراتی گفت: ارمنستان باید بداند تنها راه موجود، قبول تمامی شرایط ما است.

به گزارش خبرگزاری دولتی آذربایجان، «الهام علی‌اف» در دیدار با نمایندگان شهرستان «خوجالی» که پیش از این در کنترل قومیت ارمنی قره‌باغ بوده، ضمن تاکید بر پذیرش تمامی شروط باکو از سوی ایروان گفت: ارمنستان و حامیان آن فکر می کردند که هیچ مجازاتی در انتظار آنها نیست. آنها کاملا در اشتباه بودند و امروز هم در اشتباه هستند.

وی سپس ادامه داد: ارمنستان که به دنبال صاحب جدیدی است و به سمت دیگری پناه می برد، باید بداند که تنها راه، پذیرش همه شروط جمهوری آذربایجان و دست کشیدن از ادعای ارضی خود علیه کشور ما است.

ارامنه قره باغ، منطقه‌ای که از نظر بین‌المللی به عنوان بخشی از خاک جمهوری آذربایجان شناخته شده اما از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی خارج از کنترل باکو بود، پس از یک عملیات نظامی ۲۴ ساعته توسط ارتش جمهوری آذربایجان، در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) مجبور به اعلام آتش بس با باکو شدند. اندکی پس از این اعلام آتش بس، رهبری ارامنه ساکن قره‌باغ خواستار خروج از این منطقه شد. در نهایت هم تمامی ۱۲۰ هزار نفر جمعیت ارامنه ساکن قره باغ، این منطقه را ترک کردند.

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    خفه بمیر بابا

    • محمد حسن

      ایشالله درس عبرتی باشه برای حامیان به ظاهر مسلمانش

  • مسعود تقی زاده

    منظور از حامیان "فرانسه و پارلمان اروپا و بروکسل هست "ایران نیست .مغرضانه ننویسید سیاست ایران در قبال دو همسایه بی طرفانه بوده است. نمیدانیم شما دنبال چه هستید؟

  • علی

    این استان دار باکو جرئت چرند گویی علیه ایران را ندارد

  • عبدالله

    آب سربالا رفته که علیاف ابل عطا میخونه.وقتی مسولان بی فکر صبح تا شب فکر چطور کندن واختلاس باشند میشود این.کاش سران مملکت نحوه برخورد سردمداران گذشته را با اختلاسگر پیگیر شوند.از نادر شاه تا شاه عباس و..هرچه برخورد با اختلاسگران وخاعنین شدید باشد،حمایت مردمی از حکومت بیشتر است.در دوره قجر برخورد با اختلاس ملایمتر شد تا انجا که ناصرالدین قجر به دیوزگی افتاد که خود رشوه میگرفت.عاقبت حکومت اینچنین هم معلوم است.اختلاس مانند موریانه پایه های حکومت را میخورد،نابودی زیرپوستی.

  • ناشناس

    اینو چرا این قدر گستاخ اش کردید، یه آمریکا نمی تونه از بعد نظامی با ایران رخ به رخ بیاد! حالا این علی آف زنازاده داره به ما خط و نشان می‌کشه! چه چیزی دربین هست که در برابر این لات قمار باز زنازاده ، کسی دم بر نمیاره؟

  • محمد

    این الهام علفی زیاد پررو شده خواه نا خواه سرنوشت صدام در انتظارش است

  • ناشناس

    علیف یا نمیدونه یا عمدا خودشو به نفهمی میزنه چون جنگ با ایران حکم مرگ و نابودی برای باکو به همراه داره حالا هرچقدرم پشتش به اسراییل و ترکیه گرم باشه

  • محمود

    عزیزان هیچ ناراحت نباشید حق به حقدار میرسد و این حق آذربایجان است و باید تمام ارمنستان جعلی به آذربایجان باز پس داده شود.. و ارمنستان باید خسارت تیلیارد ها دلار بابت اشغال و سکونت اجباری ارمنیها در سرزمینهای آذربایجان را بپردازد..

  • اسکندر خان

    تکیه الهام بر انهایی است که در جوانی زمان پدر در امریکا باانها قمار بازی کرد ومبلغ کلانی باخت ،درنهایت اورابرای پول گروگان نگه داشتند که از دست هیچ کس کاری بر نیامد وحیدر علی اف خدابیامورز مجبور شد پولهای طلبکاران را پرداخت کند ووی را ازاد کند همان دوستان اکنون در اسراییل در راس امور هستند،در کل هردو کشور همسایه مردمان خوبی دارن ،واسامی ان چهار روستا اذری هست ،روسها به عمد به جهت فرمان پذیری وغارت ببن ایندو اختلاف کذاشتند ،وخوب تقسیم انجام نداداند.

  • یول آشان

    اگر نروم ارمنستان این پاشینیان رو برکنار کنن به نفعشونه
    چرا که همش داره خاک ارمنستان رو میبخشه
    در اینجا ایران خواب آلود هم حتما باید با دقت این روستاهارو در نظر داشته باشه که خطری برای ترانزیت ایران نداشته باشد این هم برای ارمنستان هم ایران خیلی مهمه
    باکو با طناب عردقان داره میره تو چاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار