گوناگون

نتانیاهو فرمان حمله داد/ زمان آغاز عملیات زمینی در رفح

نتانیاهو فرمان حمله داد/ زمان آغاز عملیات زمینی در رفح

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار نابودی گردان‌های نظامی حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین از اختلاف بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش بر سر عملیات احتمالی در رفح خبر داد.

همچنین روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی گسترش عملیات نظامی به شهر رفح را تائید کرده است.

از سوی دیگر یک رسانه عبری گزارش داد که عملیات در رفح، تنها پس از خارج کردن گسترده غیرنظامیان و دستیابی به توافق با مصر آغاز خواهد شد.

همچنین یک مسئول قطری هم که نامش ذکر نشده، گفته است که رژیم صهیونیستی در تصمیم خود برای تجاوز زمینی به رفح بسیار جدی است.

پیش تر آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با بیان اینکه وضعیت در غزه در حال بدتر شدن است، بار دیگر بر نیاز فوری به برقراری آتش بس تاکید کرد و گفته بود: رفح در معرض تهدید جدی قرار دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار