گوناگون

تصمیم جدید دولت برای حذف این گروه از یارانه بگیران

تصمیم جدید دولت برای حذف این گروه از یارانه بگیران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون‌گذار گفته است به صورت سنواتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی کند بر همین اساس یک عده به دهک‌های بالاتر ارتقا پیدا می‌کنند یک عده هم به دهک‌های پایینی، اما نوساناتش خیلی نوسانات جدی نخواهد بود.

پارسینه:  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که در پرداخت یارانه‌ها تغییر اتفاق می‌افتد، اما خیلی گسترده نیست.

سید صولت مرتضوی درباره جابه‌جایی برخی دهک‌های دریافت یارانه‌ها گفت: قانون‌گذار گفته است به صورت سنواتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی کند بر همین اساس یک عده به دهک‌های بالاتر ارتقا پیدا می‌کنند یک عده هم به دهک‌های پایینی، اما نوساناتش خیلی نوسانات جدی نخواهد بود.

تغییر در دهک‌بندی اما نه خیلی گسترده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص این‌که آیا تغییری اتفاق نمی‌افتد، بیان کرد: اتفاق می‌افتد، اما خیلی گسترده نیست.

وی درباره موضع وزارت کار در خصوص این‌که دولت در بحث افزایش حقوق و دستمزد‌ها بیان می‌کند بار مالی زیادی بر عهده آن گذاشته می‌شود، عنوان کرد: از نظر دولت و وزارت کار که جزئی از دولت است، هر قانونی منابع‌اش تامین شود، حتما لازم‌الاجرا است.

مرتضوی در پاسخ به این‌که در صورت عدم تامین منابع چه اقدامی صورت می‌گیرد، گفت: امیدواریم تامین شود.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

  • علی

    خدا لعنتت کنه احمدی نژاد که یارانه بی حدو حصر و به اسم عدالت با محدود کردن و پرداخت صدقه ای اون و کم کردن مداوم ارزشش حتی در زمان خودت رسوندی به هیچ ! حقوق ها رو هم به کمتر از یک سوم تقلیل دادی (با وجود فروش نفت 160 دلار در هر بشکه )
    الان هم جایگزین خلفت به اسم عدالت همون حقوق یک سوم شده رو دوباره به کمتر از یک سوم تقلیل داده و مثل خودت در حال حذف اون به اصطلاح یارانه تخیلی هست.
    بر پدر و مادر بانی هر کسی که به مردم ظلم می کنه لعنت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار