گوناگون

زمان دقیق واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲

زمان دقیق واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲

در این خبر جزییات بیشتری درباره زمان واریز یرانه بهمن ماه ۱۴۰۲ را میخوانید.

پارسینه: یارانه یک پرداخت مالی است که به صورت منظم یا یکباره به افراد یا خانوارها ارائه می‌شود تا به تامین نیازهای اساسی خود بپردازند. اغلب یارانه‌ها توسط دولت یا سازمان‌های غیردولتی ارائه می‌شود و به منظور کمک به افرادی که نیازمندتر هستند تعیین می‌شود. ممکن است یارانه‌ها شامل پول نقد، تخفیفات ویژه تهیه محصولات یا خدمات مختلف، تسهیلات وام و غیره باشند. هدف اصلی یارانه‌ها کمک به کاهش فقر، تسهیل دسترسی به خدمات اساسی و ایجاد تعادل می باشد. در ادامه جدیدتری خبر درباره یارانه بهمن ماه را میخوانید.

زمان واریز یارانه بهمن ماه

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: به منظور نظم بخشی واریز یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از این ماه پرداخت‌های این سازمان بر اساس زمان‌بندی واریز می‌شود.

از سازمان برنامه بودجه کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی جدول ذیل انجام خواهد شد.

طبق این اطلاعیه، از این پس مستمری کمیته امداد و بهزیستی بیستم هر ماه، یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه، یارانه سایر دهک‌ها سی‌ام ماه و یارانه دارو از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.

همچون ماه‌های گذشته، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز شده است.

منبع: سلام نو

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام خیلیا رو یارانه حساب کردن قسط دارن کاش به تاخیر نیندازین

  • امیر

    خدا از بی برنامه ها نگذره...من یک بازنشسته ایی هستم که به همین رقم دلخوش بودم..فکرمی کنین دولت مردمی که با مردم چه می کنی؟درست در شب عید انقلاب باید این کار رو می کردین

  • محمودسهرابی

    توروخدا خلاصه .مفید مختصر توضیح بدید چقدر میشه یارانه یک نفر .یک ماهه . داستان حسین کُرد شبستری نمیخاییم .مختصر بگید بازی درنیارید با این خبرای مضخرفتون

  • ناشناس

    بابا پدرمو نو دراوردن با این دهک بندی واین چندر،غاز یارانه میمردین مثه هرماه واریز میکردین شب عیدی...این لابد از تصمیم گسریهایی است که به تصویب نمایندگان محترم مجلس رسیده است بعد انتظار دارن دوباره تو انتخابات هم شرکت کنیم..

  • هموطن

    بیجا کردین یارانه ها رو عقب انداختید شب عیدی...بلز چه خوابی دیده اید واسه این مردم بدبخت؟؟ کم بهتون ناسزا میگن بازم هوس بدوبیراه کرده اید؟خدا ارزهرکی این برنامه ها را طراحی میکنه واجرا نگذره

  • صبوریان

    ...با چندرغاز یارانه دادن ،پول مآل خوده مردمه عوضیها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار