گوناگون

وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای کسب‌‌و‌کارهای داخلی

 وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای کسب‌‌و‌کارهای داخلی

سازمان فناوری اطلاعات ایران براساس آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌و‌کارهای اقتصاد دیجیتال، به کسب‌و‌کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تسهیلات ارائه خواهد کرد.

 این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب‌وکارهای فعالی ارائه خواهد شد که بر بستر سکوهای مشمول آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال اقدام به فروش کالا یا خدمات یا فعالیت اقتصادی می‌کنند. در این باره مهدی مظفری، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار کرد: سقف این تسهیلات برای کسب‌وکارهای حقوقی، پنج میلیارد ریال، برای کسب‌وکارهای صنفی، سه میلیارد ریال و برای کسب‌وکارهای حقیقی، دو میلیارد ریال است که سود آن ۱۵.۳۳ درصد و باز پرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

مظفری تصریح کرد: کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی‌گپ و بله را دارند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت www.irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند. وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت‌نام دریافت این تسهیلات به سایت ir.۱۶۴۹ مراجعه کرده یا با سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شماره ۱۶۴۹ تماس حاصل کنند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار