گوناگون

رئیس انجمن صنعت ساختمان

مسکن ۲۰ متری توجیهی ندارد؛ موافق حضور چینی‌ها در بخش مسکن هستیم

مسکن 20 متری توجیهی ندارد؛ موافق حضور چینی‌ها در بخش مسکن هستیم

رئیس انجمن صنعت ساختمان با بیان اینکه موافق حضور چینی‌ها در بخش ساخت و ساز مسکن هستیم از برنامه ساخت مسکن ۲۰ متری انتقاد کرد و گفت: سیاست کشور افزایش جمعیت است و مسکن 20 متری در این برنامه توجیه ندارد.

پارسینه: پژمان جوزی در نشست خبری با اشاره به مباحث مربوط به ساخت خانه های 20 و 30 متری، اضافه کرد: سیاست کشور افزایش جمعیت است و مسکن 20 متری در این برنامه توجیه ندارد. معتقدم باید کار به سازندگان بزرگ سپرده شود. به صورت رایگان می توانیم بهترین مشاور دولت و وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن، واردات فناوری های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی باشیم.

رئیس انجمن صنعت ساختمان در خصوص حضور چینی ها در ساخت و ساز مسکن ایران، افزود: در ارتباط با حضور چینی‌ها در بخش ساخت و ساز مسکن، ورود فناوری و جذب سرمایه‌گذاری بسیار خوشحالیم. درباره موضوع حضور پیمانکار و نفرات چینی در ایران نیازمند نظرات کارشناسی است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان کشور متولی ندارد، اظهار کرد: برای مشارکت و کمک در ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن اعلام آمادگی کرده ایم، بدون اینکه از دولت زمین یا تسهیلات بخواهیم. فقط دولت راه را هموار کند و عوارض نابخردانه از ما دریافت نشود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تعامل با وزارت راه و شهرسازی، گفت: حدود 10 سال است که پیگیر استیفای حقوق صنفی و مطالبات حقوق بخش ساختمان هستیم. در این راستا نیز با وزارت راه و شهرسازی به عنوان عالی‌ترین مرجع دولتی در بخش مسکن، تعاملاتی از قبل داشته ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت. صنعت ساختمان کشور متولی ندارد و در جلسات تخصصی به صورت خردمندانه آسیب شناسی خواهیم کرد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار